Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stenungsund-Tjörn-Orust förenen eder

  • Stenungsund-Tjörn-Orust förenen eder

    Publicerad av garage på 26 januari, 2004 vid 15:38

    Hej!

    Nu har vi lagt upp en Yahoogroup för folk från STO regionen. Vill du va med går du in på denna sidan och anmäler dig.

    STO-surf

    Kom igen nu så kan vi snart ha en liten öl och surfvideokväll och drömma lite!

    Mvh Andreas

    sajmon svarade 20 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • nenne

    Medlem
    26 januari, 2004 vid 16:39

    Bara undrar lite..

    Vi har en sommarstuga på Tjörn (bleket) och jag har försökt surfa lite där på sommrarna, men det är ju stört omöjligt att hitta något bra ställe att gå i. Bara en massa klippor och stenar och skit. Har gått i vid badplatsen på klädesholmen, men det är ju inte heller bra. Får rigga från bryggan och sen hoppa över nåt snöre för att komma ut på öppet vattnet. Plus att det ofta är lä precis i viken. Sen har jag provat bakom sill-fabriken, men då hamnar man ju mitt under bron, där det är märkliga vindfenomen.

    Tacksam för tips om istigningsplatser.

  • safesurfer

    Medlem
    26 januari, 2004 vid 21:20

    Finns bra platser att gå i på i stenungsund men då är tjörn ivägen för vinden, dessutom massa sjögräs som fastnar i fenan där. Kanske kan testa rönnäng om vindriktingen är rätt, nära klädesholmen.

  • aggrosurf

    Medlem
    30 januari, 2004 vid 17:10

    Hmmm. norra hamnen på klädesholmen är ok.. men då det är roligare att surfa fler så .. är stenungsund bättre.

  • sajmon

    Medlem
    31 januari, 2004 vid 13:04

    Det blir lätt stenungsund till sommarn när man fixat körkortet… har försökt surfa här i skärhamn men det är ju bara en massa berg, båtar turister och skiiiid! smirk.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stenungsund-Tjörn-Orust förenen eder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.