Senaste nytt Forums stilla havet på en pråm?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 november, 2003 vid 02:34

    Svar till:


    Rätt!

    Hans namn var Christian Marty.
    Det var några år innan Bruno Peyron.

    [/ QUOTE ]

    Står det BTH.SE?? Hmm.. jag går på bth. En surfare i stan?? Snälla snälla.. =)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 november, 2003 vid 02:36

    Svar till:


    Oj oj oj det luktar lite avundsjuka hos vissa här. tror nog att flertalet personer som klagar på sådana här vågade grejer är små fegisar som gärna hade varit i den uppmärksammade personens kläder om de hade fått chansen.

    [/ QUOTE ]

    Klart alla vill väll a uppmärksamhet.. Men vad gör man? =)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 november, 2003 vid 02:42

    Svar till:


    Jag känner en kille som utsätter sig för sånt här skit men är ett svin på de flesta andra plan. Tänk om han istället kunde utmana sig själv i att försöka vara ödmjuk, inte klanka på alla som inte gör extremgrejer, erkänna att han har fel ibland, våga prata inför folk utan att vara spydig osv. Men nej, detta är han för feg för, istället tuffar han på i sin vardag som han tycker är värdelös, ända tills han blir så pass stor belastning för sin omgivning att han måste göra något extremt. Då hittar han på något livsfarligt, och är nöjd några veckor igen! Är detta definitionen av ett spännande och bra liv? Nej som sagt, försök hitta en balans där du är nöjd med din vardag. Då behöver man inte ustätta sig själv, sin familj och sina vänner för idiotier utan det räcker med att komma upp i planing en gång i veckan för att man skall känna sig fulländad!

    Kalla det fegt, Svensson liv eller vad ni vill, men faktum kvarstår, balans skapar lycka, inte enskilda glädjetilfällen!!

    /Lille skutt

    [/ QUOTE ]

    Vet ingenting om din polare, men jag vet att jag gärna hoppat på nått litet extreme tåg. Inte för att visa att jag är tuff för andra. Utan för att visa för mig själv att jag inte ens har snuddat vid mina gränser, att jag faktiskt vågade och tack vare sånt kan man nog hörja sitt själv förtroende och på så sätt förgylla vardagen För “lets face it” Självförtroende kan göra vardagen lättare.
    Sen säger jag inte att du är en feg svensson. Det har inget med det att göra. Men det är inte upp till dig att klanka ner på någon som försöker ha roligt.

    Någonsin stannat till och tänkt på att man faktiskt inte alltid gör saker för andra utan även för sig själv.

  • nordgren

    Medlem
    8 november, 2003 vid 12:17

    Svar till:


    Svar till:


    Svar till:


    Ja nog fan ska det till en fransyska eller fransos för att göra något så idiotiskt, tycker att de flesta gånger man ser något så här puckat så är det alltid folk från frankrike som för det. Sicka idioter… Men som sagt de får ju vara med på TV nu. *jippie* Suck.

    [/ QUOTE ]

    Yes, you are right: the Swedes are so much more intelligent and tolerant than the French people… tongue.gif

    Pathetic that some of the Swedes, like you, are so narrow-minded though mad.gif.

    DocMaboule

    [/ QUOTE ]

    WTF. Han kan läsa svenska men han skriver på engelska??

    Jaja. Men ändå Om man nu ska surfa över atlanten så kan man väll göra det på nått med lite svårighetsgrad i. Inte Titanic 2

    [/ QUOTE ]

    Ja gissningsvis så är han fransman eller så fast bosatt i sverige, kan svenska men uttrycker sig bättre på engelsa.

    Har jag rätt? smile.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    9 november, 2003 vid 01:53

    Good point.. My bad =)

  • docmaboule

    Medlem
    9 november, 2003 vid 11:40

    Svar till:


    Svar till:


    Svar till:


    Svar till:


    Ja nog fan ska det till en fransyska eller fransos för att göra något så idiotiskt, tycker att de flesta gånger man ser något så här puckat så är det alltid folk från frankrike som för det. Sicka idioter… Men som sagt de får ju vara med på TV nu. *jippie* Suck.

    [/ QUOTE ]

    Yes, you are right: the Swedes are so much more intelligent and tolerant than the French people… tongue.gif

    Pathetic that some of the Swedes, like you, are so narrow-minded though mad.gif.

    DocMaboule

    [/ QUOTE ]

    WTF. Han kan läsa svenska men han skriver på engelska??

    Jaja. Men ändå Om man nu ska surfa över atlanten så kan man väll göra det på nått med lite svårighetsgrad i. Inte Titanic 2

    [/ QUOTE ]

    Ja gissningsvis så är han fransman eller så fast bosatt i sverige, kan svenska men uttrycker sig bättre på engelsa.

    Har jag rätt? smile.gif

    [/ QUOTE ]

    Ja ja men, precis!
    tongue.gif

    DocMaboule

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums stilla havet på en pråm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.