• anonym-anvandare

    Medlem
    12 november, 2005 vid 09:45

    Jag har packat allt och är på väg till Fituna, är där om 40min hoppas fler kommer dit vinden ligger ju rätt!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 november, 2005 vid 09:56

    Den stora frågan som alltid i Sth. Blåser det där ute????? Någon som är på Torö eller Fituna som kan rapportera???????Det är ju omöjligt att veta när man är i stan då alltid stiltje i stan och trädtopparna rör sig knappast förrän man kommer ut till kusten. confused.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 november, 2005 vid 10:28

    Snälla lämna rapport!!!!

  • johan

    Medlem
    12 november, 2005 vid 11:19

    Jag sticker till Dalarö och kollar

    Johan

  • johan

    Medlem
    12 november, 2005 vid 15:43

    Dalarö bjöd på freestyle 100 och 5,8 idag.
    Hur var det med Fituna, Torö ?

    Johan

  • electric

    Medlem
    12 november, 2005 vid 17:17

    Rapport från Fituna lördag 12/11: Vi var sådär 6 surfare som körde mellan kl 12.30 och 16 med allt mellan 6.2 och 7.5. Men vinden kom och gick: ibland var det bra tryck som gav god planing men nästan lika ofta var det “luckor” i vinden som gjorde att man fick vänta till nästa vindstråk. Planing i genomsnitt upp till 2/3 av tiden.

  • militaren

    Medlem
    12 november, 2005 vid 17:18

    jag drar till torö i morgon..får bli det sista för i år..ses där.

    //Micke

  • feg

    Medlem
    12 november, 2005 vid 18:03

    Torö var fint med 6.3 för mig och 5.9 för brorsan på freestylebrädor. Såg att även 5.3 var på vattnet. Vädret var underbart med uppsprucket molntäcke och sol. En vacker höstdag helt enkelt.
    Vi började i kärrningviken och kryssade senare ut till de ganska små vågorna och onshorevinden på stenstranden.

    Lägger upp två bilder, fota inte mycket, håll till godo…

  • feg

    Medlem
    12 november, 2005 vid 18:04

    en till

  • dude

    Medlem
    12 november, 2005 vid 18:44

    Fin höstbild. Sånt är kul att se smile.gif Hoppas vi får ses ute på vattnet när jag kommer hem i slutet november / början av december.

  • irieman

    Medlem
    12 november, 2005 vid 19:00

    Jäpp, Torö var en klockren 6.2 dag idag! En del sol och ganska varmt, körde utan handskar halva tiden.

    Irie Man

  • rasmus_w

    Medlem
    12 november, 2005 vid 20:45

    För mig var det 5.7 och sjunka-ner-till-midjan-vågis. Kom sent och det blev kanonfint. Bäst var sista timmen: fullmånesurf. På väg ut lystes hela seglet upp av månen, på väg inföljde jag en vitguldglittrande gata av månljus. Helt underbart!

    Enda som inte är så kul är väl att duckjiben fortfarande inte sitter, och knappt känns nära. Jag har alldeles för låg fart in och har ingen som helst aggressivitet i rigghanterandet. Gör om, gör rätt!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.