Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm imorn

  • Stockholm imorn

    Publicerad av pos på 22 oktober, 2006 vid 12:57

    Blev det nåt idag? Själv jobbar jag i helgen (utom fredag då man var i kapellskär) så jag kan kompa nästa vecka med gott samvete:smile:.

    Jag drar till Fituna imorn om prognosen står sig. Är det nån som ansluter?

    pos svarade 17 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • bjornen

    Medlem
    22 oktober, 2006 vid 14:42

    Jag är upptagen då men eventuellt kan jag på tisdag efter lunch, tror att det ska blåsa mer på tisdag ?

    //Björn

  • goose

    Medlem
    22 oktober, 2006 vid 18:15

    Om min förkylning känns bättre imorgon samt om jag kommer iväg från jobbet så är jag nog där vid 13:00. Hoppas på det bästa!

  • pos

    Medlem
    22 oktober, 2006 vid 19:00

    Verkar som vinden kommer öka imorn framåt em. Verkar ju blåsa på tis fm också. Jag fösöker vara i Fituna runt lunch imorn om prognosen står sig.

  • pos

    Medlem
    22 oktober, 2006 vid 19:00

    Verkar som vinden kommer öka imorn framåt em. Verkar ju blåsa på tis fm också. Jag fösöker vara i Fituna runt lunch imorn om prognosen står sig.

  • rasmus_w

    Medlem
    22 oktober, 2006 vid 21:36

    Jag har ev. planer på att segla i morgon men då blir det med 99 % säkerhet görväln eftersom jag har alla prylarna där.

  • pos

    Medlem
    23 oktober, 2006 vid 19:23

    Ni som inte åkte till Fituna gjorde rätt. Vinden ökade mot kvällen dock. Var ute med 6.6 och 105L en timme runt 4-5 snåret och planade några gånger i alla fall.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm imorn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.