Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm Måndag 20/7

  • benx

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 12:34

    Kan nog slinka iväg till Rasta en vända 🙂 Men kommer kanske isåfall vid 19 tiden…

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    21 juli, 2009 vid 20:45

    Fullt ös hela dagen. 5,0 ett tag och sen 6,5. Super !

  • bicless

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 22:43

    Faan vad avis jag blir. Det brukar ju inte blåsa så mycket sommartid här.
    Surflös över en vecka nu när det dessutom har blåst 🙁
    Och inget ljus i tunneln närmaste tiden. Inge bra att ha surfbutik om man vill komma ut mycket själv. Men blir bättre i höst tror jag 🙂

  • Borttagen användare

    Borttagen användare
    23 juli, 2009 vid 06:44

    Furyn jobbade hur bra som helst och första riktiga hoppen är avklarade ! Jag och Erik S rejsade ordentligt fram och tillbaka. Längst ut tryckte det på som mest så det var ingen tanke på att försöka gippa, bara fortsätta bakom en liten ö där det var lä…..Därifrån fick vi simma tillbaka till en vägg med blåst. Från 0 till över 10 m/s på några få meter…….
    Rasta is the shit när det blåser V-SV !

  • havstunga

    Medlem
    23 juli, 2009 vid 09:04

    Ja TurboUrban körde som en galning bland vågorna! :shocked:
    Rasta är en rätt trevlig spot alltså.
    /Erik

  • vindsokaren

    Medlem
    25 juli, 2009 vid 22:00
    SolnaUrban;560943 wrote:
    Furyn jobbade hur bra som helst och första riktiga hoppen är avklarade ! Jag och Erik S rejsade ordentligt fram och tillbaka. Längst ut tryckte det på som mest så det var ingen tanke på att försöka gippa, bara fortsätta bakom en liten ö där det var lä…..Därifrån fick vi simma tillbaka till en vägg med blåst. Från 0 till över 10 m/s på några få meter…….
    Rasta is the shit när det blåser V-SV !

    Hur gick det att köra Fury med 5.0 och vilken fena hade du?
    Höll på med veranda både på må o tis såg nog blåste det och självklart som mest när höll på plasttaket!

  • bicless

    Medlem
    25 juli, 2009 vid 22:50

    Vindsökaren
    Trubadurban har väl en Fury 110 och du en 120 så du kan inte översätta hans fenlängd rakt av.
    Om man nu vågar sig på att gå ner på en 5,0 på en 120 liters måste man nog köra klart mindre fena än orginalfenan. Hade inte du testat din 120 med typ 27cm vågfena? Hur funkade det? Vad hade du för segel då?

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm Måndag 20/7

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.