Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm tisdag morgon – Torö/Erstaviken/…

  • dude

    Medlem
    3 november, 2006 vid 14:04

    Jag åker nog inte över då jag har för mycket saker att göra på hemmakvisten. Men om jag skulle åka över så skulle jag helt säkert bo hos Uffe precis på rätt ställe att rigga och gå i i Apelviken – där det ju verkar bli episk side-shore à la NV-VNV i helgen!

    Om ni undrar vad Uffe har för nummer så är det 0340 611 007. Bara gå upp på morgonnen, rigga och gå ut och köra alltså. Sen när ni bränt morgonfettet är det bara att gå in och käka frukost 🙂 Hoppas han är hemma och kan ta in er i helgen!

    Lycka till!

  • peppem

    Medlem
    3 november, 2006 vid 21:08

    Hej på er,

    Tyvärr blir det inget för mig i helgen har en flytt att ordna till veckan, så trots en enorm tidsoptimissm så får det nog bli hemma för mig i helgen. Trist men inget att göra. delar gärna bil någon annan helg då mina surfkompisar bor i södern och inte gärna svänger förbi östkusten för att plocka upp mig!

    Hur ser veckan ut annars värmen är på väg tillbaka, har någon sätt hur vinden ska bli?

    /P

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm tisdag morgon – Torö/Erstaviken/…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.