Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Största forumet?

  • Största forumet?

    Publicerad av martin på 16 november, 2008 vid 17:13

    Vilket är egentligen det största internationella forumet för vindsurfing?
    För kitearna finns Kiteforum, för skidåkare Teton, för race/pistskidåkare Epic osv, men vad är motsvarigheten för vindsurfing egentligen? Neilprydemaui? Starboard?

    ola-h svarade 15 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • imported_macts

    Medlem
    16 november, 2008 vid 19:18

    Vet inte vad som är störst, men Boards (tidningens) forum är det rätt bra drag i.

  • martin

    Medlem
    17 november, 2008 vid 09:32

    Tackar. Jag ska kolla det.

  • imported_macts

    Medlem
    17 november, 2008 vid 10:39

    Bland tillverkares forum är min gissning att Starboard är störst, antagligen följt av fanatic. Dock inte lika mycket fart på S-board och Fanatics forum som förr

  • douglas-l

    Medlem
    17 november, 2008 vid 10:43

    @Martin 516315 wrote:

    Vilket är egentligen det största internationella forumet för vindsurfing?
    För kitearna finns Kiteforum, för skidåkare Teton, för race/pistskidåkare Epic osv, men vad är motsvarigheten för vindsurfing egentligen? Neilprydemaui? Starboard?

    Eeyyyy…var är du nu!!?

  • martin

    Medlem
    17 november, 2008 vid 14:34

    @2fast4u 516454 wrote:

    Eeyyyy…var är du nu!!?

    Hehe, det är iofs sant, men det är ju ungefär som att jämföra Freeride med Teton eller Epic på skidsidan.

    Svaret verkar vara att det helt enkelt inte finns något riktigt stort och världsdominerande forum. Jag som trodde det var jag som var allmänt efterbliven bara. Iofs skönt att få ett sådant positivt besked så här i höstmörkret 🙂

  • ola-h

    Medlem
    17 november, 2008 vid 21:03

    Boards forum har nog bäst drag, men det är egentigen hyfsat “internt”. Den största behållningen är kanske den engelska humorn och den enorma skeptisismen mot nyheter. Mycket internt gnabb också.

    Som sagt är annars Starboards forum stort. Det var nog i särklass störst förr, men tappade mycket i samband med en del tekniska problem.

    Som internationell forumexpert måste jag säga att Surfzone håller väl så god kvalitet som något annat forum.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Största forumet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.