Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing stuff in the water at your local spot.

  • jacko

    Medlem
    21 juni, 2006 vid 14:28

    sluta skriv en massa skit och förstör denna tråden!

    ….helt seriöst så beror ju avståndet faktiskt på vad man har för upplösning

  • hovang

    Medlem
    21 juni, 2006 vid 20:37

    Om du kör vid “the big ass stones” till höger om parkvägen så bör du nog oroa dig om fågelskådare också. Det är deras spot och det är locals only

  • annas

    Medlem
    21 juni, 2006 vid 21:05
    jacko wrote:
    Men vadå?

    för mig som aldrig kört i lundåkra, och har inga planer på det heller, vad tjänar denna tråden till?

    sätt den på Offtopic

    Jacko, vet du vad jag just fick reda på? vi har typ firat midsommar ihop en massa gånger för ca 15 år sen.. ball.. och jevlit off topic 🙂

  • skotten

    Medlem
    21 juni, 2006 vid 23:53

    hey you lot I was really serious!!!… Hell I suppose I cant miss out on a chance to have a giggle…. check these out!!!!

  • jacko

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 14:39
    AnnaS wrote:
    jacko wrote:
    Men vadå?

    för mig som aldrig kört i lundåkra, och har inga planer på det heller, vad tjänar denna tråden till?

    sätt den på Offtopic

    Jacko, vet du vad jag just fick reda på? vi har typ firat midsommar ihop en massa gånger för ca 15 år sen.. ball.. och jevlit off topic 🙂

    HAHA va? hos vem då?

  • annas

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 18:28

    Alltså, Johanna Ekberg sa det. Tror hon e kompis med din syster om du har en sån. Norra sparvstyckevägen eller va den heter. Min familj e bundis med Ekberg-familjen och vi har firat midsommar med dom mycket. Hon sa att du är lillkillen med batmankeps på alla foton hehe eller superman kanske det va

  • jacko

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 18:34

    HAHA batman var jag!

    fan vad liten världen är!

  • jonaish

    Medlem
    22 juni, 2006 vid 18:42

    Hahahahahaaa batman!! ….Haahaaa….njas…;)

    aNNa…

    FixA fram bilden på Jacko the batman,,,,

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing stuff in the water at your local spot.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.