Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfa i västerås?

  • rasmus_w

    Medlem
    31 december, 2008 vid 16:49

    Sisådär. Räkna inte med att få rasta en hundralitersbräda så himla ofta. Finns din utbildning bara i västerås?

  • voodoo

    Medlem
    31 december, 2008 vid 17:07

    Tycker själv att Västerås bjuder på bra förhållanden OM du nu inte nödvändigtvis måste ha vågor 😉
    Har själv en 100L bräda samt en mindre och segel från 5.3 och neråt…seglar nu i huvudsak bara i västerås och får tillräckligt mkt surf för att vara nöjd!
    se http://wasteraswindsurfing.com

  • r_k

    Medlem
    31 december, 2008 vid 17:53

    Har du bil så är Lund ett mycket bra alternativ.

  • george

    Medlem
    31 december, 2008 vid 18:01

    Det funkar att segla i Västerås. Själv kör jag på en 100l bräda o det funkar fint.
    Visst det är mälaren vi pratar om så det går naturligtvis inte att jämföra med A-viken, men på SV funkar södra björnön riktigt bra och på allt med nordligt i så finns är det Eskilstuna sidan som gäller.

    Kul att Rasmus W har sån koll på Västerås, vart brukar du surfa, jag har inte sett dig på Björnön?

    //Jojje

  • rasmus_w

    Medlem
    31 december, 2008 vid 18:22

    Ok, jag går mest på vad JKV brukade skriva om segling i Västerås och de brukade påstå att folk som inte seglade rundbottnat mest stod på land hela tiden. 🙂 Hur som helst är jag rätt övertygad om att Lund har mer vind än Västerås…

  • mahi

    Medlem
    31 december, 2008 vid 23:27

    Skit i vad folk skriver som inte surfat i Västerås, ta till dig det folk skriver som verkligen har seglat där.
    Rasmus varför svarar du på inlägg som du inte har ngn aning om?
    Nyårsfylla?

    Rasmus_W;523420 wrote:
    Ok, jag går mest på vad JKV brukade skriva om segling i Västerås och de brukade påstå att folk som inte seglade rundbottnat mest stod på land hela tiden. 🙂 Hur som helst är jag rätt övertygad om att Lund har mer vind än Västerås…
  • rasmus_w

    Medlem
    1 januari, 2009 vid 06:47

    @mahi 523426 wrote:

    Rasmus varför svarar du på inlägg som du inte har ngn aning om?
    Nyårsfylla?

    För att jag är rätt säker på att jag har någon aning. Jag vet inte alls hur bra det är i västerås, jag vet bara helt säkert att det är bättre i skåne.

    Och ja, just nu är jag full som en kastrull. Jag råkade bara komma in på steffo.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfa i västerås?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.