Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfare och jobb

  • chrille_caribia

    Medlem
    27 oktober, 2009 vid 09:08

    jobbar på solbrännan och med det innebär att jag är anställd av ett franskt solskyddsfaktors bolag som utvärderare. Prövar/säljer deras produkter på stränder runt om i världen. Är just nu i Karibien:)jobbar 2 timmar surfar 2 jobb 2 osv. Så kiten ligger alltid uppblåst inom synhåll!

  • Andre’

    Gäst
    27 oktober, 2009 vid 09:49

    Jag arbetar tillsammans med Robby Bibby Bobby Naish och dom andra grabbarna med att utveckla och provköra 2011 års grejor. Vi har några anställda som riggar och sköter det praktiska för att få så mycket arbetstid på vattnet som möjligt …I wish

    chrille_caribia;585507 wrote:
    jobbar på solbrännan och med det innebär att jag är anställd av ett franskt solskyddsfaktors bolag som utvärderare. Prövar/säljer deras produkter på stränder runt om i världen. Är just nu i Karibien:)jobbar 2 timmar surfar 2 jobb 2 osv. Så kiten ligger alltid uppblåst inom synhåll!
  • maramas

    Medlem
    27 oktober, 2009 vid 13:46
    chrille_caribia;585507 wrote:
    jobbar på solbrännan och med det innebär att jag är anställd av ett franskt solskyddsfaktors bolag som utvärderare. Prövar/säljer deras produkter på stränder runt om i världen. Är just nu i Karibien:)jobbar 2 timmar surfar 2 jobb 2 osv. Så kiten ligger alltid uppblåst inom synhåll!

    Det är det sjukaste “jobb” jag någonsin hört talas om!! Det MÅSTE vara riktigt dåligt betalt, för annars måste vi utdela spöstraff á la lynch mob när du dyker upp isverige igen!! Fast å andra sidan, vad är pengar när man en strand, sol och surf?

    Ni behöver inte en utverderade till? Jobbar redan med QA/test i dagsläget! :cool2:

  • tobas

    Medlem
    27 oktober, 2009 vid 13:56

    Personlig Assistent jobbar ungefär som Bohm. Dock ej full lön nattetid så jag klämma in nått pass mer i månaden för att komma upp i heltiden 😉

  • skotten

    Medlem
    27 oktober, 2009 vid 14:46

    haha Ludde you nOObie… its fucking disco here.. stop reading aftonbladet and organise your work a little

  • eliasp

    Medlem
    27 oktober, 2009 vid 22:30

    jobb varannan vecka till sjöss på stena som förrådsman, ganska gött med ledigheten men suger om vinden är den andra veckan man arbetar, spec eftersom man ser abay 2 ganger per dag :/

  • trumpeten

    Medlem
    28 oktober, 2009 vid 02:08

    Full respekt till alla som tar sig igenom den dagliga grinden

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Surfare och jobb

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.