Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SURF/Beerlanda imorgon!!

  • hstrom

    Medlem
    27 november, 2007 vid 07:01

    Hallå rambo mannen… Vad e det jag läser…? Bangar du för snö? Det har väl aldig hänt innan?
    Själv sitter jag på jobbet i Vietnam… Tyvärr mkt jobb, men blir surf i Mui Ne över jul och nyår.
    Det var kallt här med igår, bara 24 grader… men idag är det som vanligt runt 30….
    Nån resa i vinter…?

    /Jonas (bor numer i Vietnam)

  • johnjrambo

    Medlem
    27 november, 2007 vid 10:53

    haha de va som fan, va i hela fridolf hamna du där av alla jävla ställen, grymt mannot du klättrar på kariärstegen förstår jag!:wink:
    Tycker ju jävligt synd om dig Jones, se till o klä dig varmt nu så du inte går i blir förskyld!

    Angående sista surfet så kommenterar jag hällst inte det:wink:
    Appropå något annat, DMi ser rätt bra ut i veckan!

  • johnjrambo

    Medlem
    27 november, 2007 vid 12:41

    @gurra1978 430637 wrote:

    Kan du inte spela in en ny rulle då Rambo? Det var ett tag sen nu. Jag såg förresten att din farsa spelat in en till.

    http://www.youtube.com/watch?v=wrHbrXv9MaQ

    HAHA hur fan har jag missat din länk innan, thanx dude:grin: den skall jag ju lätt se!! trist bara att dem nästan visade hela filmen i trailern..
    Värkar vara mera blod denna gången!:smirk:

    Apropå film/bild, gurra din pressbild här ser fräck ut, vart hittar man den i större format??

  • gurra1978

    Medlem
    27 november, 2007 vid 16:04
    jOHNjRAMBO;430968 wrote:
    HAHA hur fan har jag missat din länk innan, thanx dude:grin: den skall jag ju lätt se!! trist bara att dem nästan visade hela filmen i trailern..
    Värkar vara mera blod denna gången!:smirk:

    Apropå film/bild, gurra din pressbild här ser fräck ut, vart hittar man den i större format??

    Ja, mycket blod var det och lång jävla trailer. Min bild vill du se och den finner du här i en sekvens.
    http://www.kulingvarning.nu/galleri.html?dir=071109_Epic_Abay_del_2

  • spray

    Medlem
    27 november, 2007 vid 22:27

    Fanken, är det inte kallt! =D

  • rasmus_w

    Medlem
    28 november, 2007 vid 00:39

    Det är det man har varma dräkter för…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SURF/Beerlanda imorgon!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.