Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfdagis i Göteborg vår/sommar 2010

  • Surfdagis i Göteborg vår/sommar 2010

    Publicerad av bollen på 1 februari, 2010 vid 13:57

    Hej,

    Är det någon mer som skall vara pappaledig nu i vår sommar? ( i Göteborg)
    Borde finnas bra möjligheter till surf om man är flera och kan synka lite …

    Mvh Per

    frex svarade 14 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 21 Svar
  • 21 Svar
  • lars_k

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 16:49

    Tjena
    Är hemma med 1.5-2 årig dotter. Seglar du mkt våg?

  • mangs

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 16:59

    Jag är delvis hemma med en 1,5 åring under våren, surfdagis hade ju varit kanon. Jag försöker segla våg, men det går sådär…

  • lars_k

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 17:04

    Spelar ingen roll hur bra du seglar, bara du är på plats och passar min unge en stund.. 😉

  • per_m

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 17:38

    Äntligen,

    Grymt att någon hann skriva denna tråden innan mig, är hemma hela våren, så den som är sugen på passa 1 åringar i Åsa/apel/halmstad fick just en partner….

    Ansöka om pappagruppspengar steg två 😉

    misstänker att några av oss setts på ovanstående ställen vore grymt att dela vårdnaden lite, har minst sagt haft panik för detta…

    //Per

    0765 698 354

  • lars_k

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 17:46

    Åsa/apel/halmstad blir fint det. 🙂

    Bra om vi blir ett gäng så det blir lite redundans i systämet.

  • surfmeister

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 18:29

    Är hemma maj-aug (50% april)! Om det blir vågor Varberg/Halmstad är jag on. Gött!

  • per_m

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 18:48

    tjena lars,

    Vet inte om vi setts på stranden, men gött att vi blir några! Är du hemma från Maui? Om inte så kom inte hem istid mm lockar ej, kan säga att jag sitter och längtar tillbaka rätt så mycket, klistrad framför pipeline….;)

    När går du på ledighet?
    /Per

  • lars_k

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 18:55

    Är på Maui men kommer hem i slutet Februari. Så jag lär kanske få uppleva lite istid jag också. Är pappaledig fram till och med Augusti.

  • per_m

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 20:04

    det samma här fram till Augusti! Hoppas traden drar igång igen, hälsa Kuau gänget Tom, frank, mfl
    /P

  • tdk

    Medlem
    1 februari, 2010 vid 20:25
    Lars_K;596940 wrote:
    Är på Maui men kommer hem i slutet Februari. Så jag lär kanske få uppleva lite istid jag också. Är pappaledig fram till och med Augusti.

    haha, Kongo, vi ska nog fan se till att spara lite is till dig med!! 😛

  • basse

    Medlem
    2 februari, 2010 vid 06:48

    Surfdagis är grymt! Staffan, jag och grabbarna körde hårt i Apel i höstas innan stiltjen infann sig. 2 pers med var sitt barn funkar men när vi testade 3 blev det lite mycket. Rekommenderar att gå med i VVK så att ni kan vara i klubbstugan i norra. Skitbra med vattenkokare, miicro och affären.

    Jag kan tänka mig att plocka ut grabben från dagis och hänga med Rille! Nu pallar han väl säkert att åka lite längre än till Apel också!

  • bollen

    Medlem
    2 februari, 2010 vid 08:13

    Tjena!

    Man är inte ensam alltså!
    Min idé var att börja lite mjukt och inte utmana ödet…
    Mitt förslag är ett test i Björlanda där jag har stuga. Finns med andra ord mikro, spis, skötbord, kyl, internet, gräsmatta att softa på etc. Riggar gör man på tomten och sedan bär man ner grejjorna till vattnet.

    Mvh Per

    Ps Kör mest slalom …

  • hakuna

    Medlem
    2 februari, 2010 vid 20:56

    Två kids, 6 och 8 år till sommaren, de är bra med småbarn. Kan nog bli lite win-win här!
    Vi bor i Sisjön så Askim, Fisken, Beeris och Vbg är aktuella spots. Askimsbadet hade varit mumma, kanske man kan få med någon kompis för nybörjarträning också.

    Fast, som sagt, det känns fjärran nu med metern snö utanför…

    Niclas

  • per_m

    Medlem
    3 februari, 2010 vid 12:21

    ….eller så börjar vi med ett blåsigt ringenäs, nordligt och lite sand/snö i luften och så får de lungt och stilla ligga nedpackade!

    Vi får se 😉

  • mangs

    Medlem
    3 februari, 2010 vid 13:48

    Känns lovande inför våren i alla fall. Missade en del fina surfdagar i höstas eftersom jag inte hade nån barnvakt… Nu saknas det bara lite vind då, och kanske lite värme…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfdagis i Göteborg vår/sommar 2010

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.