Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfdagis i Göteborg vår/sommar 2010

  • jogge

    Medlem
    3 februari, 2010 vid 15:10

    jag e pappaledig hela hösten,man har ju fundrat lite över hur det blir me surf?babybjörn o våtdräkt borde ju funka.då lär dom ju sig också att uppskatta vågor vind o hopp.kanske hade vart något för surfkurserna att hänga på bröstet när det laddas lopar.trippel hade ju vart intresant.

  • frex

    Medlem
    9 februari, 2010 vid 20:12

    Hej!

    Här är ytterligare en surfsugen pappa! Jag kommer att vara hemma, eller rättare sagt jag är redan hemma och kommer att vara det fram till och med augusti. Helt fantastiskt att någon redan har tagit upp tråden om surfdagis. Jag har gått och funderat på hur något sådant här skulle kunna organiseras men har inte fått tummen ur.

    Det verkar som om vi är några i ungefär samma situation så förutsättningar finns för ett härligt surfår 2010. Min grabb är just nu 11 månader och om jag läser så är de flest ungefär 1-2 år.

    Själv bor jag i Eklanda, i Mölndal så Björlanda, Askim och Varberg känns som den aktionsradien jag har tänkt mig. Den här tråden är för bra för att bara släppa så jag hoppas att vi kan sy ihop något. Om vi är några som redan är lediga så kanske vi skulle kunna träffas och spåna medans isen så sakterliga smälter:-)

    Ha det kanon

    //Mats

  • bollen

    Medlem
    10 februari, 2010 vid 21:32

    Aldrig fel att spåna lite! Lunch eller latte på stan kanske?
    Förövrigt har vi lite tid på oss- var ute vid stugan igår och beerlanda viken är nog bottenfrusen… :santa:

    Mvh Per

  • frex

    Medlem
    10 februari, 2010 vid 21:42

    Latte på stan funkar fint för mig. Måste känna på det där att vara lite Latte-farsa… Jag är mer skogsmulle så än så länge har det inte blivit så många fika-på-stan-besök. För mig sulle någon gång nästa vecka och frammåt passa finfint.

    Jag föreslår onsdagen den 17:e feb på Condeco som jag tror finns vid Kopparmärra kl 14:00. Funkar det? Är det fler som vill hänga på?

    Funkar inte plats och tid så får vi försöka med något annat.

    Det här kan ju bli hur bra som hellst:laugh:

    //Mats

  • bollen

    Medlem
    12 februari, 2010 vid 18:30

    Ah upptagen onsdag- funkar torsdag samma tid och plats?

    MVh Per

  • frex

    Medlem
    13 februari, 2010 vid 19:09

    Nästa torsdag samma tid och samma plats fungerar fint. Blir det några bekymmer så hör av dig.

    //Mats

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfdagis i Göteborg vår/sommar 2010

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.