Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Surfig sätesklädsel till folkabuss?

  • Surfig sätesklädsel till folkabuss?

    Publicerad av annika-s på 4 september, 2009 vid 17:19

    Hej!

    Jag letar efter en ny överdragsklädsel till min surfbuss. Den är från -84 o nuvarande klädsel är smutsig samt lätt rosa/grå/ljusblå (orginal). :crazy: Jag skulle vilja ha en lite surfigare o lite skojigare variant o har sett andra bussar med sk universalklädsel man kan spänna på. Jag har letat som en galning på internet o bara hittat töntiga racervarianter. Någon som vet var de skojiga klädslarna gömmer sig?!

    Tack på förhand!

    /Annika

    svenne svarade 14 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • bwss-bg

    Medlem
    5 september, 2009 vid 20:38

    Inga glada färger kanske, men mer vindsurf än så här blir svårt att uppnå (längst ner till höger):
    http://www.neilpryde.com/index.php?option=com_content&view=article&id=176:accessories&catid=58:accessories&Itemid=168
    /Benny

  • voodoo

    Medlem
    6 september, 2009 vid 10:11

    Vad har du för passagerarsäte?
    Har en surfig klädsel med hawaiiblommor “north shore” (ljusblå el turkos med vita blommor) på som nog är gjord för “äldre” folkabussar för klädseln till passagerarsätet är för stort till min T4!

    Begagnad men lagom sliten och surfig för en billig peng!

  • annika-s

    Medlem
    6 september, 2009 vid 14:38

    Hej Voodoo!

    Jag kör en T3 (T2? olika bud där) från -84. Mitt passagerarsäte är som en hel bänk (120cm bred) vilken fälls ner till säng då det är en husbil. Inga nackstöd, två säkerhetsbälten.

    Din klädsel ser ut att stilmässigt passa mig fint annars! Vad vill du ha för den, om den funkar med mina säten?

    /Annika

  • voodoo

    Medlem
    6 september, 2009 vid 17:15

    Hej på dig 🙂
    Ska genast leta upp den och ta ordentligt mått på passagerarsidan så återkommer jag så fort som möjligt!!

  • annika-s

    Medlem
    6 september, 2009 vid 17:27

    Måste förtydliga…

    Jag har två vanliga säten fram (med nedfällbara armstöd)som ser likadana ut. Passagerarsätet bak var det jag beskrev. Blev osäker på om vi pratade om samma säte… 😉

  • voodoo

    Medlem
    7 september, 2009 vid 07:01

    hej igen, jag tror inte min klädsel passar ditt säte, den är gjord för en förarstol (normal) och för ett dubbelsäte (inte till T4) fram inget baksäte, så tyvärr får den nog ligga kvar i skrubben om ingen annan känner att den kan passa 😉

  • annika-s

    Medlem
    7 september, 2009 vid 07:02

    Attans… Men jag får köpa nåt nere i Frankrike istället. Tack ändå!!

  • svenne

    Medlem
    7 september, 2009 vid 07:30
    Annika S;573715 wrote:
    Hej Voodoo!

    Jag kör en T3 (T2? olika bud där) från -84. Mitt passagerarsäte är som en hel bänk (120cm bred) vilken fälls ner till säng då det är en husbil. Inga nackstöd, två säkerhetsbälten.

    Din klädsel ser ut att stilmässigt passa mig fint annars! Vad vill du ha för den, om den funkar med mina säten?

    /Annika

    Är den från 84 är den definitivt en T3 (eller T25 eller Vanagon som de säger i England resp. USA).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Surfig sätesklädsel till folkabuss?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.