Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Surfsemester i Sverige nu!!!

  • Surfsemester i Sverige nu!!!

    Publicerad av mattias-j på 21 juli, 2010 vid 07:07

    Åk till Ölands norra udde! Idag garanterad sjöbris 10-12 m/s i Bödabukten, samma imorgon! Lördag lågtrycksvind 10-13 m/s nordost, söndag kuling+ och måndag kuling+, i Grankullavik vid fyren. Plattvattenslalom och speed.
    Iaf enligt SMHI…………. Det ryktas om att Maui Sails team kommer att vara där någon av dagarna 😉

    hanko svarade 13 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • hej-och-ha

    Medlem
    21 juli, 2010 vid 15:12

    Vilka kommer att dyka upp ? Är dom ute på Europa resa?:cool2:

  • mattias-j

    Medlem
    21 juli, 2010 vid 16:55

    Håller bara proggen så kommer förmodligen Benke, TB, Micke Ö, Lars D, Peter Kremsl, jag, Macke R kanske rent av Hänkö ??!! :ooo:

  • oaxen

    Medlem
    21 juli, 2010 vid 18:43

    Var går ni i? Kör ni en fuling och bilar upp i Trollskogens naturreservat eller går ni i via Fyren? Kanske kör en kombo, speed i Grankullavik och vågor på andra sidan Trollskogen.

  • mattias-j

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 06:38

    Eftersom vi blir så många, så är det nog bäst att vi knallar i vid fyren. Det kommer bli fotosession, frugan följer med för att testa kameran. Maui Sails egen fotograf!! Micke Ö skulle ta med filmkamera som också kommer användas. Bäst riktining verkar bli mellan 13 och 17 enligt Windguru Pro. Medelvind 32 knop med toppar på 40, borde räcka!!!! Det coola är att vi kommer kunna göra high five med fotografen, så nära land kan man köra….
    Jag pratar lördag!!!

  • carl-r

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 07:56

    Då kommer det foton här hoppas jag! 🙂
    Lycka till!!

  • rasmus_w

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 14:07

    Blåser det nånting alls där just nu? Prognoserna igår såg ut som det skulle blåsa som fan fredag och lördag men vindobservationerna från norra udden säger ju annat. Dessutom verkar prognosen för imorgon lite nerskriven.

  • pugge

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 16:24
  • rasmus_w

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 16:54

    Japp äntligen. En timme tidigare var det ju 2-4. Dags att ge sig av.

  • hanko

    Medlem
    23 juli, 2010 vid 18:33

    Jag velar som få kan göra. Jag anlände från Öland nu kl 16. Men med en tur uppe i fyren Långe Erik i torsdags fick mig att längta tillbaka till Grankullavik där vi ju hade en grym em härom året. Men kuska ensam upp …njaa….! Men visst lockar det att speeda med den speedelit som inte är på Karpathos. Å så har man ju lite MauiSails-trasor att hänga i oxå..! Kan iaf inte åka från Vvik förrän 10-tiden. Haga är väl inte bra på NO antar jag.
    Kanske ses boys. Lycka till med Kameran Bettan.

    Triple-7

  • hanko

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 06:07

    Nu j-vlar….Nu e 111:an och 777:an på väg mot ÖLAND….för nya PB:n!! See U guys! Kan bli hur bra som helst…och även katastrof hehe! Tån är preppad och hjälpen på! El Speedos del Westerviko ! Glömde säga att det kommer att vara en hel trollskog med Maui Sails på udden (även på vattnet) idag!! TR rules!

  • tobhed

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 16:46

    Hänkö, din lille MS-freak – skönt att se att Mauisails ligger i framkanten av utvecklingen, ser att ni kommer med nåt revolutionerade inför 2011 ;-)… http://www.picyourshot.com/Sports/Windsurfing/Slalom-2010-windsurfing-natnls/12453047_9yP8x#944229069_TaQ7X

    Hoppas ni hade en bra dag =)

  • hanko

    Medlem
    24 juli, 2010 vid 18:27

    Inte faan….bidde det nåt för mig..! satan….6.6:an var aningen stor….och regndropparna var som miljoner finnar i r-ven !! Nej….jag är inte bitter…jag int….!

    Better luck next time..(next year?)

    ps. tobbe du är som den där bilspionsnubben i Teknikens Värld!! Alltid först med senaste “spionbilderna”….ja javisst….det där akterliket är helt NYTT och revulotionerande design….signed…Barry Spanier…hehe…eller heter han Barry Evo nu?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Surfsemester i Sverige nu!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.