• surfskor!!

    Publicerad av tedan på 26 september, 1999 vid 09:40

    Var köper man surfskor billigast? Surfersparadise? Bunk? Behöver ett par väldigt snart innan jag skär upp fötterna helt och hållet..
    Rekommenderas några speciella?

    anonym-anvandare svarade 24 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • landskrona-surf

    Medlem
    26 september, 1999 vid 10:30

    HEJ JAG SÄLJER FINA SKOR FRÅN MAUIMAGIC 345-399 KR
    KOLLA http://WWW.MAUI-MAGIC.COM
    SKICKAR GÄRNA KOSTAR CIRKA 40 KR
    ANDERS NILSSON 070 992 69 72 0418 14109

  • kris

    Medlem
    26 september, 1999 vid 10:39

    Okéspor är bra, sköna och bra kvalitet. Quiksilver har ett par “kluvna” skor där stortån är för sig (motsvarigheten till tumvanten) vilket ska göra balansen bättre. Helt ok för surfing men inte windsurfing enligt mina erfarenheter. När man trycker in foten i fotstroppen så trycker mellanväggen i skon (alltså den som separerar stortån från de andra) långt in mellan stortå och pektå varvid man snabbt får skavsår där.

  • stefan-v

    Medlem
    26 september, 1999 vid 11:14

    En del specialbutiker på bl a vattenskidor rear just nu kraftigt. Jag köpte ett par jättefina, dock låga skor för sommarbruk, för 50kr! Ett fynd faktiskt. Just den butiken här i Sth på Tullportsg har nu säsongsstängt! Dessvärre. Mvh Stefan V

  • martin

    Medlem
    27 september, 1999 vid 15:39

    Helt rätt!

    Jag var själv och köpte ett par vanliga höga våtskor på den lokala marinan för 50 spänn. Det är i butiker som tror att vattensportsäsongen är över i september man kan göra fynd.

  • robin

    Medlem
    27 september, 1999 vid 15:45

    Det där var inte i Stockholm va? Om det var det, var finns den marinan?

    /Robin

  • steffo

    Medlem
    28 september, 1999 vid 14:45

    Nisse pryds höga pjuck rockar. Bästa jag haft.

    /steffo

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 september, 1999 vid 18:01

    Jag köpte skorna på Royal Sails i Västervik, dvs inte alls i närheten av Stockholm. Det är egentligen ett segelmakeri, men de har en hel del andra grejor också. Tyvärr tror jag att jag köpte det sista exet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.