Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfzone Uppgraderingsbuggar

  • Surfzone Uppgraderingsbuggar

    Publicerad av Aquario på 28 maj, 2015 vid 09:23

    Hej!
    Sedan uppgraderingen av Surfzone kommer bilderna under menyn på startsidan aldrig upp, ser bara den lilla kometen som snurrar runt i oändlighet, detta gäller på datorn, på telefonen fungerar det som tidigare.

    challgren svarade 8 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • hakuna

    Medlem
    28 maj, 2015 vid 11:49

    Byta till en vettig browser, kanske? 😉

  • judo-freddan

    Medlem
    28 maj, 2015 vid 11:57

    Får samma problem i Chrome. Nu vet jag inte om Chrome tillhör kategorin vettig browser i din värld.. 😉

  • dr-masse

    Medlem
    28 maj, 2015 vid 12:17

    Logga ut, logga in.

    Om inte, testa att rensa cache i din webbläsare.

  • Aquario

    Medlem
    28 maj, 2015 vid 12:54

    Använder Chrome men har samma problem i IE

  • Aquario

    Medlem
    28 maj, 2015 vid 12:59

    Fungerar igen efter total återställning av Chrome

  • hakuna

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 08:17

    Chrome är OK. 🙂

  • pete

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 09:49

    Nja, jag har haft problem med sökfunktionen i Chrome, funkade bättre i IE. Har dock inte testat att logga ut-å-in.

  • challgren

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 12:07

    Har testat i flera versioner av Chrome, Safari och IE (tillbaka till IE9)och kan inte återskapa tyvärr.

    Som tidigare inlägg sagt:
    # Se till att ha en uppdaterad browser
    # Logga ut och in igen…eller rensa cachen

    Vi har en bugg vi jobbar på:
    När man ska lägga in annons och behöver logga in så kan många inte logga in.
    Lösningen är då att gå till forumdelen och logga ut och logga in igen in via fälten i högerkolumnen och sen gå tillbaka till Köp & Sälj.

  • electric

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 21:24

    Jag saknar inte förstasidan; den är helt onödig enligt min mening; – jag går ändå alltid så snabbt som möjligt till önskat forum. Filmer & sånt kan lika gärna ligga placerade under nåt forum (t ex). I den äldre (för ett par år sedan) versionen av Surfzone kom man direkt till forumöversikten, vilket var bättre enligt min mening.
    /Lars

  • henryk

    Medlem
    29 maj, 2015 vid 21:33

    Medhåll där… Forumöversikten på första sidan var väl bättre, gav ju en snabb överblick över Sufzones innehåll och senaste inläggen. Alla filmlänkar först.. är det filmerna som folk är mest intresserade av när du går in på sidan !? Tar lång tid att klicka runt och kolla för att hitta just det som intresserar en..

  • Aquario

    Medlem
    31 maj, 2015 vid 16:34

    Försökte logga in för att svara på en annons, men inloggningen fungerar inte via Chrome i min Nexus 5 trots att jag vet att det är rätt lösenord eftersom det går att logga in på forumet. Fick följande felmeddelande: We are sorry, we are not able to process the operation further. Your account should satisfy the single sign-on requirements. Please contact your administrator to solve this issue.

  • canoya

    Medlem
    2 juni, 2015 vid 12:13

    Köp och sälj borde justeras så det inte står $ vid priset.

  • challgren

    Medlem
    2 juni, 2015 vid 15:51

    @canoya 733484 wrote:

    Köp och sälj borde justeras så det inte står $ vid priset.

    Ja, och det var det tills pluginen bestämde sig för att nollställa alla inställningar.
    Fixar!!

  • Aquario

    Medlem
    22 augusti, 2015 vid 20:31

    När man försöker använda den lilla snabbmenyn från en mobiltelefon och väljer köp & Sälj får man endast ett felmeddelande som förklarar att det inte är en bra idé att välja allt från hela databasen

  • challgren

    Medlem
    25 augusti, 2015 vid 07:24

    @aquario 735278 wrote:

    När man försöker använda den lilla snabbmenyn från en mobiltelefon och väljer köp & Sälj får man endast ett felmeddelande som förklarar att det inte är en bra idé att välja allt från hela databasen

    Kan inte återskapa det på Android/Chrome. Vilken mobil/browser använder du och kan du ta skärmdump och maila christian(a)surfzone.se?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Surfzone Uppgraderingsbuggar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.