• anonym-anvandare

    Medlem
    6 februari, 2002 vid 14:19

    Blir det strul sa blir det jobbigt, tro mig!
    Handlade en mast fran honom, det tog ca 1,5 manader innan den kom!
    En manad senare gick den av(i september), och nu borjade det riktiga strulet…masten lovades i tid och otid…den ena historien var mer fantastisk an den andra om varfor masten inte kommit som utlovats…Nar han i december pastod att aven den tredje masten blivit overkord av en truck pa posten sa borjade man lessna…
    Efter att tidigare ha kort med en ganska vanskaplig ton, korde jag numera pa en nagot mer hotfull linje…komma och halsa pa i shopen med mina surfarpolare var val inte tankt som en sondagsfika direkt…
    Mot alla odds, sa damp en mast ner hos postkontoret den 7:e januari – ca 40 telefonsamtal,20 mejl och 4 manader senare…
    Sa har du brattom, kop inte av SWC…
    //John

  • rik

    Medlem
    6 februari, 2002 vid 15:56

    Är det John “Holmes” från Florida?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    6 februari, 2002 vid 16:31

    Japp, det kan du skriva upp…hehe…
    Hade ingen mast pa hela hosten sa det blev 0(noll!!) surfdagar under hela hosten!
    Far val ta igen det nar det lugnar sig med ex-jobbet och ‘brisarna’ (10-15m/s) drar i gang har i borjan av mars…
    Hant nagot rafflande pa TWC i host?
    //John

  • rik

    Medlem
    7 februari, 2002 vid 10:36

    Stackare, men du får väl en massa bra surf där i Florida? Blåser det nåt där?
    eller jobbar du bara?

    Köpte du några smågrejer eller kör du bara stora saker?

    På TWC händer det saker hela tiden. Du kommer väl tillbaka till säsongen börjar här eller? Vi kommer ha en del tävlingar här som du måste vara med på.

    Skoda-mannen kommer snurra runt dig på banan! 🙂

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 februari, 2002 vid 13:34

    Haha…I arligheten namn sa har det varit mest slit pa labbet…och da har det sjalvklart blast…
    Jag kopte en Score112 och en 460 mast…mer rackte inte pengarna till…hehe, ska forsoka hitta lite prylar har.Tyvarr verkar de inte lika prylgalna har, de flesta kor runt med stenaldersprylar fran typ -99. 😉
    Kommer hem i borjan av juni, sa da far man val se sig hur langt tjecken racker mot Buick-mannen…hehe!
    Halsa boysen!
    //J

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.