Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Swedish Legends – Sveriges vassaste surf hösten 2009!

  • el-maco

    Medlem
    7 april, 2010 vid 18:53
    Lars_K;592654 wrote:
    Ja vafan. Tanken var ju att efterlikna en riktigt tävling, där man står på stranden och kollar i 6 min. Inte fan händer det grejer då heller hela tiden. Tröttnar man på att titta på detta surfar man in på kulingvarning etc och kollar på coola redigerade filmer istället.
    Men det är ju en helt annan sak. Håll fast vid ursprungsreglerna!
    Vill folk hellre ha en filmtävling så blir det ju kul det också. Men då kommer inte själva seglingen i huvudfokus, utan redigeringen.

    Håller helt med dig. Det svåra är ju att vara bra i ett helt heat. Om man får redigera kan man plocka ihop det bästa från hela säsongen och klippa ihop.
    Dock tycker jag att man kan lägga på slowmotion eller speed up i ursprungsklippet, alltså inte klippa något utan bara göra små ändringar för konstens skull.

  • dilbert

    Medlem
    7 april, 2010 vid 19:00

    Jag tar åt mig lite av äran och tackar en ytterst kompetent jury!
    Hade varit kul med medtävlare denna säsongen 🙂

    /Johan

  • poppo

    Medlem
    8 april, 2010 vid 08:26

    Det är väl bara att göra fler kategorier. Bästa heat, bästa film, bästa krasch…

  • surfslusken

    Medlem
    8 april, 2010 vid 15:59
    poppo;605250 wrote:
    Det är väl bara att göra fler kategorier. Bästa heat, bästa film, bästa krasch…

    Ja de kanske vore bäst me tanke på de enorma intresset som verkar finnas?

  • poppo

    Medlem
    8 april, 2010 vid 19:17

    skit ned dig slusken, det är kul när du sågar andra men inte mig! 🙂

    kategorin “bästa film” är inga problem för senaste åren, det görs trots allt en del (även fast kulingvarning leder i kvantitet).

    vet folk bara om tävlingen i god tid (=SNART!) och reglerna / formatet är enkelt kan det nog bli lite stabil filmhets!

  • dr-masse

    Medlem
    8 april, 2010 vid 19:28
    surfslusken;605339 wrote:
    Ja de kanske vore bäst me tanke på de enorma intresset som verkar finnas?

    ah, en själskriven jurymedlem (jag menar allvar)! 😀

    Vi kommer såklart att lägga till fler kategorier. Och priser…

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Swedish Legends – Sveriges vassaste surf hösten 2009!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.