Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed West imorron onsdag

  • SweSpeed West imorron onsdag

    Publicerad av lbj på 2 juni, 2009 vid 19:17

    Hejs!

    Ser ut att bli lite vind imorron ons 3/6. Vi kör en SweSpeed West i TT, som vanligt!

    /Jesper via LBjs nyfixade dator…

    lbj svarade 14 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • andersbq

    Medlem
    2 juni, 2009 vid 19:37

    jag kommer, NOT!
    Men förresten så är proggen nordväst runt 8-11 m/s, dvs ingen dunderstorm, men planing med 7,8 får ni säkert. Lycka till!

  • jester

    Medlem
    3 juni, 2009 vid 11:05

    Såg lite bättre ut hos Lasse igår kväll. Får se om jag åker ner. Men blir det fler än 3 som postar så blir det naturligtvis ett giltigt rejs.

  • krullo

    Medlem
    3 juni, 2009 vid 11:13

    Funkar TT på nord-väst, alltså? Tar inte Onsala-halvön mycket av vinden?

  • jester

    Medlem
    3 juni, 2009 vid 11:23

    Det fungerar hyfsat. Men visst, det blir byigt… 🙂

  • krullo

    Medlem
    3 juni, 2009 vid 12:42

    Blir det några som kör i TT idag, då? Själv använder jag bara er som referens, eftersom jag inte är med o tävlar än.

  • krullo

    Medlem
    3 juni, 2009 vid 12:47

    Blir det några som kör i TT idag, då? Själv använder jag bara er som referens, eftersom jag inte är med o tävlar än. 🙂

  • surfan

    Medlem
    3 juni, 2009 vid 19:43
    Krullo;550609 wrote:
    Blir det några som kör i TT idag, då? Själv använder jag bara er som referens, eftersom jag inte är med o tävlar än. 🙂

    http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=forum&forum=2&val=13551

  • safesurfer

    Medlem
    3 juni, 2009 vid 22:13

    Segla TT igår det var tok grunt då, mina nerver klarar inte det. Valde därför gårdabrygga idag och det var okej men vinden var lite urflippad vilket man ser på onsalamätarens logg. Tvärdog totalt, fick bli en liten promenad efter bilen. Lagom till jag hämtat utrustningen kom vinden tillbaks.

  • lbj

    Medlem
    4 juni, 2009 vid 11:16

    nu ligger resultaten på teamswespeed.se

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed West imorron onsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.