Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Sydafrika till vintern?

  • dalen

    Medlem
    30 augusti, 2004 vid 20:58

    Palmer finns det och safari finns det gott om. Dykningen är toppen! Dyk vithaj i bur det får en att vakna till. Magiska solnedgångar. Ta med lite hummer och vin, kör upp på Signalhill och duka upp lagom till solen går ner i havet vid Mandelas Ö. Funkar inte det så får du klara dig själv.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 september, 2004 vid 20:44

    Jag kommer at vara i sydafrika mellan den 29 dec – 16jan och förhandligar pågår på var jag och tjejen ska bo osv……Hoppas kunna segla mycket själv + att få min tjej att ta lite lektioner, men efter några försök att få upp henne på “stora” 90 liters brädan i sommras är det bäst att lämna den saken åt profsen:-) Öppen för förslag och ser fram emot en resa med mycket skoj och en hel del [email=”vindsurfing…..EddieTheEagle….johan_waldelius@hotmail.com”]vindsurfing…..EddieTheEagle….johan_waldelius@hotmail.com[/email]

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 september, 2004 vid 20:58

    Har ett tips. Civair är ett nytt bolag som flyger för ca 4000 enkel resa till kapstaden från London http://www.civair.com/ Själv bokade jag för ett par månader sen med BritishAirways och betalade 7200 (29 dec-16jan) Till Johannesburg och inkl inrikesflyg, men tror billiga reguljära flyg med typ BA är svåra att få fn…..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Sydafrika till vintern?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.