Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tänkte tillfället i akt…

  • luuddee

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 08:33

    nu får du faktiskt ta o sluta skicka in bilder på hopp du tycker är höga både på land o vatten. det e ju itne högt.

  • dmp

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 09:06

    Svar till:


    långt efter du försvann från scenen.

    [/ QUOTE ]

    Försvunnit?? jag har inte försvunnit nånstans..
    o menar du foil scenen så har jag aldrig vair i den..

    Svar till:


    *JÄVLIGT* många som *inte* bor i Skåne också. tongue.gif

    [/ QUOTE ]

    Jävlig många som inte borde syssla med vindkrävande sporter oxå.. jamenar även om det ser jävlig ball ut med snöskoter så pysslar jag inte med det.. finns lixom ingen snö här..

    //Daggers

  • pjoter

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 09:40

    humm, undra om crosskillarna har samma diskussion om monkeybikescrossar kontra “riktiga” crossar.
    känns ju lätt å dra en parallell. bor man inte nära en fet crossbana eller har råd att skaffa en riktig cross e de ju bättre man håller på med stickning.

  • guran

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 09:44

    Fy fan vad det är gött o generalisera grin.gif

  • matthias

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 09:53

    varför ska man jämföra? de e sjukt kul med minicross i vilket fall. körde för övrigt novemberkåsan på åkrarna i jonstorp häromdan, man blev som en stor gytjehög på hjul, SJUKT kul!

  • bohn2fly

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 09:57

    Svar till:


    Svar till:


    långt efter du försvann från scenen.

    [/ QUOTE ]

    Försvunnit?? jag har inte försvunnit nånstans..
    o menar du foil scenen så har jag aldrig vair i den..

    Svar till:


    *JÄVLIGT* många som *inte* bor i Skåne också. tongue.gif

    [/ QUOTE ]

    Jävlig många som inte borde syssla med vindkrävande sporter oxå.. jamenar även om det ser jävlig ball ut med snöskoter så pysslar jag inte med det.. finns lixom ingen snö här..

    //Daggers

    [/ QUOTE ]

    Jag älskar spettekaka, men inte fan är det något konditori som bakar dem i Linköping. Så jag nöjer mig med vanlig jävla kanelbulle smirk.gif

  • dmp

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 10:26

    ush spettekaka.. är inte det som maräng utan socker?? blä..

  • dmp

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 10:47

    Svar till:


    humm, undra om crosskillarna har samma diskussion om monkeybikescrossar kontra “riktiga” crossar.
    känns ju lätt å dra en parallell. bor man inte nära en fet crossbana eller har råd att skaffa en riktig cross e de ju bättre man håller på med stickning.

    [/ QUOTE ]

    fan va du ska va på minicrossarna.. fick du ingen cykel när du va liten eller va e problemet?

    //Pastorns Pöjk

  • pjoter

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 10:50

    bara vrider om den trökiga fojldiskussionen lite.
    ett desperat försök bara att se om några individer kan förstå hur jävla tråkigt det e med skitsnack om en grej i varenda jävla tråd.

  • dmp

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 10:58

    Om du läser lite nogrannare så ser du att jag inte har skitsnacka om nånting..

  • matthias

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 10:58

    du e helt fel på det, vi säger inte att våra crossar är bättre eller sämre än vanliga crossar. inte en jävel bryr sig om det heller, minicrossar e en sak, vanliga crossar är en annan.

  • pjoter

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 11:44

    vet att du inte har gjort de.
    blev bara du som tog upp dom… sorry.

    matthias, å lättvindskite i en insjö e en sak å hård skånekite e en sak. precis som minicross fattar jag inte vad som gör att man inte kan hålla på med båda.

  • matthias

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 12:03

    du menar alltså att fjoliorna bara kör lättvindsåkning på insjöar och vi bara hård skånekite? klart man kan hålla på med båda det e väl upp till var och en, fattar inte vad du snackar om. foils e fula, ser trötta ut och ingen kör med dom. minicross e kul att köra. två enkla tankar från mig, no more no less

  • dmp

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 12:07

    Folk får köra va fan dom vill tycker inte bätter eller sämmre om nått av det.. blev ett jewla liv för att jag gämförde nya flysurfer brädan med den ballaste farkosten jag provat… sammt att jag tycker lättvindskiteing är över reklamerat.. och det är en smaksak. kännsliga människor..

    //Pastorns Pöjk

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 juli, 2005 vid 12:22

    Lätvindskiteing kan man som icke-skåning få för sig att göra någon gång för man är i desperat behov av att kitea och tror att denna gång kanske det är liiite roligare än sist..
    Men man misstar sig varje gång. När tricket är att hålla höjd så är livet allt för surt, då kan det lika gärna kvitta..
    Vad ska man göra, kan ju bara cruisa fram och tillbaka å det är ju skittrist!

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Tänkte tillfället i akt…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.