Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Team rider efter nybörjarkurs?!?

  • sportentusiast

    Medlem
    24 augusti, 2011 vid 16:03
    Pepä;666904 wrote:
    Folk som kallar det här “war” eller “storm” har aldrig sett Steffo i all sin prakt. Tycker mest detta utvecklade sig till en ganska intressant diskussion om den konstiga teamåkarkulturen vi har inom kite-Sverige.

    Bris?!?

    Och jodå, kolla in mitt regdatum… Efter att ha bl a ha läst i tråd om mordhot, dvs om du kommer hit så ska vi döda dig (om än säkert mest nätterror) och tråd om att komma och våldta frun (ochh jag tillhör den kategori som faktiskt ibland kan kommer ihåg vad jag läser, vem som skrivit och till vem det riktade sig…) så la jag ned Steffos forumdel helt.

    Som en sån där j-a nasare så stack jag in näsan igen… Självklart reklam för F-One men också ett kul (?) sätt att hälsa NYBÖRJARE (!!!) välkomna (men förhoppningsvis med lite potential om intresset håller i sig) välkomna till både oss och vår sport.

    Så än en gång boys, välkomna och enjoy!

    Och du Pepä, Surfers bäst?!? Vad f-n hände med Masthuggets BK???

    Aloha

    Bengt-Erik

  • pepa

    Medlem
    24 augusti, 2011 vid 16:32

    Det är det jag menar Bengt-Erik, svag bris på sin höjd! Den här diskussionen är ju riktigt städad.

  • lance

    Medlem
    24 augusti, 2011 vid 16:39

    Heeeey !!! Jag har ju för Schööön spelat i Masthuggets Bk !!

  • dawwg

    Medlem
    24 augusti, 2011 vid 17:08

    mr jensen för president!

  • sportentusiast

    Medlem
    24 augusti, 2011 vid 23:12
    Pepä;667141 wrote:
    Det är det jag menar Bengt-Erik, svag bris på sin höjd! Den här diskussionen är ju riktigt städad.

    JAG SER DEN HÄR TRÅDEN SOM ETT KRAFTIGT ANGREPP PÅ MIG OCH DE MINA!!!!

    Not 🙂

    Och du dadil gullunge (för han e rätt gullig live och ff a när han umgås parvis och har sandalsparkartävling i regnet…), några av localsen här på Öland undrar om du ska ha hockeytröjan eller din t-shirt utanför våtdräkten när du hänger här på stränderna nästa gång. Jag tycker personligen att du e rätt söt i just hockeytröjan.

    Hepp

    Bengt-Erik

  • acemattias

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 00:18

    Hallå, nu börjar det spåra ur! 😡
    Håll er till ämnet, bör det införas ett gradsystem med olika färger som i kampsporter, tex på boardshortsen?

  • lance

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 06:26

    Jaaaa !!

  • andreasss

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 08:57

    Kläder och orenteringströja utan på dräkten?
    Har man det för att få mer tyngd? Eller är man rädd att köra vilse?

  • jakobb

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 12:12

    sååå om man inte har kläder utanpå dräkten är det alltså lättare att köra vilse?

  • jagkallaspiotrellerpete

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 15:59
    jakobb;667222 wrote:
    sååå om man inte har kläder utanpå dräkten är det alltså lättare att köra vilse?

    kanske är det en fråga om heder!

  • windyboy

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 17:56

    Varför skulle det vara fel att ha kläder utanpå våtdräkten? En våtdräkt har endast till syfte att skydda mot kylan, inget annat. Tycker man det ser löjligt ut att åka runt i en tight trikå som en konståkare är det väl helt rätt att bära kläder. Själv kör jag i basketlinne utanpå våtdräkten. Den fyller ingen annan funktion än att åkningen blir snyggare och får kiting att inte se så gay ut. Hej hopp.

  • m3lk3r

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 18:20
    Windyboy;667275 wrote:
    Varför skulle det vara fel att ha kläder utanpå våtdräkten? En våtdräkt har endast till syfte att skydda mot kylan, inget annat. Tycker man det ser löjligt ut att åka runt i en tight trikå som en konståkare är det väl helt rätt att bära kläder. Själv kör jag i basketlinne utanpå våtdräkten. Den fyller ingen annan funktion än att åkningen blir snyggare och får kiting att inte se så gay ut. Hej hopp.

    man måste ju ha en cool image ja!

  • skanepaul

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 19:12

    Ja, det ser fan så mycket bättre ut men den diskussionen är så jävla uttjatad nu! 🙂

  • m3lk3r

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 19:22

    varför kom vi in på den diskussionen? å varför är jag här? jag kitar ju inte ens

  • erikponti

    Medlem
    25 augusti, 2011 vid 21:52
    m3lk3r;667296 wrote:
    varför kom vi in på den diskussionen? å varför är jag här? jag kitar ju inte ens

    För att det inte blåser?

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Team rider efter nybörjarkurs?!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.