Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Testar Ozone Sport+ i några dagar

  • milkman

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 19:03

    14 st altså? Jag tycker nog att du borde modella dom lite och ladda upp dom här så hjälper vi dig att bestämma vilka som matchar bäst.

  • yann

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 23:14

    @Virena 525570 wrote:

    Jag tyckte nog att den oranga var ganska snygg, men hur skall det gå med min rosa bikini, det matchar ju inte så himlans bra. Just det glömde ju att jag köpte 14 nya bikinis här om dagen så det skall säkert finnas nån som funkar:wink:

    Man får mycket eller lite bikini för pengarna i Brasilien, lite beroende på hur man ser det 😀

    Lägg till något brunt bara så har du en klassisk 70-talskombination som inte är så dum 🙂
    OrangePinkBrown_vorn.jpg

  • sourra

    Medlem
    15 januari, 2009 vid 23:27

    Timbuktu-väskor är the shit…

  • virena

    Medlem
    16 januari, 2009 vid 16:25

    @Milkman 525777 wrote:

    14 st altså? Jag tycker nog att du borde modella dom lite och ladda upp dom här så hjälper vi dig att bestämma vilka som matchar bäst.

    Tyvärr så har min kamera gått sönder, den 4 i raden av märket olympus som skall vara vattentä. Så inga bilder:wink: Gillade du att skypa med min apa. Fasen nu kissade han på min kite.

    Yann, jag tror att jag fick två som gick i brunare färger, en med lite oranga blommor så kanske lite 70-tal. Just nu har jag en grön som jag tror skulle matcha den vita.

    Ja, nic här betalar man för kvcm tyg:wink: jag är dock inte så fattig att jag måste köpa de där tandtråds bikinisarna

    Fasen vad spännande det skall bli med de nya kitesen

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Testar Ozone Sport+ i några dagar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.