• mackee

    Medlem
    31 maj, 2010 vid 20:58

    vi körde på hollandsstrippen

  • nouse

    Medlem
    31 maj, 2010 vid 21:42

    Jorå, Skaplig krasch(er) med våbblern. Jag lämnar WO i denna real deal tävling. Det här får grabbarna som kan det här göra upp. Bra träning iaf. 1km gång i midjedjupt vatten.

  • p-malmkvist

    Medlem
    1 juni, 2010 vid 04:04

    Grymt skön dag på haga, sitter och skriver det här kl 06.00 efter att ha sovit i bilen vid motorvägen, var så brutalt trött..

    Verkar som Emanuelsson ska ta hem det här också:wink: Att fixa 41 knop på slutet av dagen efter ett antal timmars segling var imponerande..

    Kom igen nu boys, in med filerna så en resultatlista kan skapas..

  • mackee

    Medlem
    1 juni, 2010 vid 12:19

    Det ser ut att har varit najs med vid på hollandstrippen idag oxå.
    Micke fick du ihop någon film snutt igår?

  • tobhed

    Medlem
    1 juni, 2010 vid 12:27

    Tror det blåser ännu mer idag faktiskt

  • p-malmkvist

    Medlem
    1 juni, 2010 vid 12:43

    Micke Ö, getwet, björnen mfl in med filerna:wink: Vi kör ju poäng, så vid nästa speedträff är allting öppet igen..

    Nästa gång kör vi ju inne i dammen, f..an vad fort det kommer gå..

  • carl-r

    Medlem
    2 juni, 2010 vid 09:58

    Tack för att den här tävlingen finns! Nu fick jag äntligen en anledning att ta ledigt från allt och packa mig ner till öland på en prognos. Hade knappast hänt annars.
    Det var tokigt mycket svårare än jag trodde att köra fort på haga-strippen, och det gläder mig.
    Jag är just nu så mörbultad å sliten man kan vara efter 2 dagars harvande vid bojarna. Det känns som att jag har lärt mig massor.
    Skitkul!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.