Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tisdag 21 aug. Stockholm Kapellskär

  • Tisdag 21 aug. Stockholm Kapellskär

    Publicerad av levieux på 20 augusti, 2012 vid 17:57

    Prognosen för imorgon är osäker eftersom väldigt varierande mellan olika vädersidor (bäst hos finska Veneiky.fi).
    Jag har skit mycket på jobbet fram till på fredag.
    Men…
    Abstinensen har nu nått All Time High.

    Så, skiter jag i jobbet, chansar och sticker till Kapellskär?

    Vad tänker ni göra?

    isaac svarade 11 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • stoorfaen

    Medlem
    20 augusti, 2012 vid 20:32

    Drar dit på EM, landar runt 15. Det kommer nog kunna dyka upp ett gäng RBSare! 🙂

  • surfen

    Medlem
    21 augusti, 2012 vid 04:32

    Uppsala är nog där från 10tiden skulle ja tro, funderar på om man ska lägga sig att sova en timme innan man sticker? Skiter nog i det…

  • stoorfaen

    Medlem
    21 augusti, 2012 vid 05:06

    verkar som att det ligger på gränsen…

  • surfen

    Medlem
    21 augusti, 2012 vid 15:06

    Kapellskär var bra fram till 14:15, då packade jag ihop och åkte hem. Vinden hade lagt sig något men den kom nog åter igen. Slet bra på kroppen efter jag varit vaken i 32 timmar varav dom fem sista på vattnet, det var så illa att jag fick stanna i Rimbo och sova i 10minuter. Nej nu måste jag göra i ordning för tvättstugan, sen blir det natta.

  • levieux

    Medlem
    22 augusti, 2012 vid 15:52

    det ser ut att kunna bli Närlundabadet imorgon bitti.

  • herr-pelegrin

    Medlem
    22 augusti, 2012 vid 16:20

    Surfen – Du får sluta jobba nattpass! Det är inte gynnsamt i Din ålder, särskilt inte om man inte lägger sig och slaggar efter fullgjort pass! Å andra sidan har jag förstått att Du är lite utöver det vanliga, nära odödlig, eller hur? Hoppas vi ses i vinter på Hibernan! Mvh Herr Pelegrin

  • surfen

    Medlem
    22 augusti, 2012 vid 17:07

    Pelegrin, Det är nattpassen som är kryddan på moset! Roliga typer i bilen + att man har dagarna till surf om det blåser. Polarna däruppe har försökt otaliga gånger att få tag på mig eller så är det han därnere som håller mig kvar på banan? Men på något turligt sätt har jag alltig klarat mig undan med lite blesyrer. Men turen tar väl slut nångång å när det händer så finns det en massa prylar till salu;=)

    Mr Speedo

  • herr-pelegrin

    Medlem
    22 augusti, 2012 vid 17:56

    Ha, ha det kan ligga något i det! Många fördelar med skiftjobb om man windsurfar. Jag har nog tänkt en hel del på det under alla mina dagpass. Du är säkert väldigt gynnad och det kan nog vara värt att slita på kroppen lite för ett juste pass på vattnet…

  • levieux

    Medlem
    22 augusti, 2012 vid 19:53

    Surfen är inte död.
    Än.
    Så tills dess kan ni säga vad ni tror om morgondagen!

  • isaac

    Medlem
    22 augusti, 2012 vid 20:01

    Jag funderar på Torö imorgon förmiddag. Verkar ju blåsa mer söder om stan…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Tisdag 21 aug. Stockholm Kapellskär

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.