Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport tjejen vill ha med mig utsocknes!

  • tjejen vill ha med mig utsocknes!

    Publicerad av rickard_nr1 på 16 augusti, 2011 vid 18:48

    har en semestervecka kvar v36 och tjejen har bestämt fått för sig att vi ska åka någonstans, helst utomlands.. själv kliar de i kroppen av rastlöshet efter 2min på stranden (och ännu fortare om de är varmt för värme är inget för mig) så måste ju ha något att göra för att undvika att hamna på stranden.blir tex att tillbringa tiden i vattnet eller skuggan.. var åker man? ja föreslog reykavik men de gick inte… kan påpekas att ja inte satt foten utanför norden. skulle va bra med nått ställe man kan surfa på.jag är ja ganska ny påt så vill inte hänga med nån elit:P

    rickard_nr1 svarade 12 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • rasmus_w

    Medlem
    17 augusti, 2011 vid 07:17

    Rhodos? Egypten? Det är väl fullt drag i hela medelhavsregionen med omnejd så här års.

  • koste

    Medlem
    14 september, 2011 vid 08:02

    Jag var i somras på Kos, bodde inne i Kos och tog bussen 1 och 5 till psalidi ca 7 km, där fins ett 5 stjärnigt all inclusive med windsurfinguthyrning, de tog 800 för att förvara mina grejjer. Oceanis BResort
    Hade med mig 5.0-5.7-6.4 och surfade varje dag med bra drag, mest 5.7.
    Plattvatten med max 1 meters vågor, side offshore vind konstant.

    http://www.anemoswindsurf.com/ är deras hemsida, trevliga och nya naish grejjer.
    Paddla Sup, fria drinkar och god mat.

  • rickard_nr1

    Medlem
    14 september, 2011 vid 14:33
    Koste;669763 wrote:
    Jag var i somras på Kos, bodde inne i Kos och tog bussen 1 och 5 till psalidi ca 7 km, där fins ett 5 stjärnigt all inclusive med windsurfinguthyrning, de tog 800 för att förvara mina grejjer. Oceanis BResort
    Hade med mig 5.0-5.7-6.4 och surfade varje dag med bra drag, mest 5.7.
    Plattvatten med max 1 meters vågor, side offshore vind konstant.

    http://www.anemoswindsurf.com/ är deras hemsida, trevliga och nya naish grejjer.
    Paddla Sup, fria drinkar och god mat.

    precis de inlägget ja ville ha 🙂 tack!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport tjejen vill ha med mig utsocknes!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.