Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing TORÖ gubbe, 5,3, sol, +10 grader

  • maca

    Medlem
    24 november, 2009 vid 11:40
    lida2k;589643 wrote:
    Hi Surfer!

    Antar att det är jag som fågelskådaren med feta telet. haha. Här jag har laggt upp lite bilder från i lördags på min sida. Enjoy!

    http://kihlen.se/Photo-Album.php?pageType=folder&currDir=./TStenstrand_091

    Alltid kul med bilder, ännu roligare när man fastnar på några – tack för att du tog dig tid.
    /André

  • pipe69

    Medlem
    24 november, 2009 vid 19:48

    Även ett tack från mig för fina kitesurfbilder. Synd att hjälmkameran var utan minneskort den dagen… nåt jag kom på när jag kom iland… :mad:…

    Ingo

  • lida2k

    Medlem
    24 november, 2009 vid 22:01

    Jag får tacka för alla fina ord om bilderna!

    Det var ju första gången jag fotade surf så det kan ju bara bli bättre. Nu har jag ju hittat till surfzone, så jag får väl kolla in om nån ska ut när det börjar blåsa igen. :ooo:

    Markus

  • rad

    Medlem
    25 november, 2009 vid 07:30

    Slängde ihop en liten film från de 15 minuter jag tog ner kameran till beachen…[ame=”http://www.vimeo.com/7803987″]Untitled on Vimeo[/ame]

  • jesper_b

    Medlem
    25 november, 2009 vid 11:13

    Fasen vad kul det är med alla fina bilder och film. Ser ju ut som ni hade kalaskul! Trist att jag inte kunde denna gång. /JB

  • pipe69

    Medlem
    25 november, 2009 vid 15:38

    imorgon är en ny dag… :cool2: …

  • dala-lama

    Medlem
    25 november, 2009 vid 19:14

    Härligt Rad, kul med filmklipp.
    Känns som man tagit ett par steg framåt, men samtidigt, finns det en del kvar att jobba med:(.
    Per

  • jesper_b

    Medlem
    25 november, 2009 vid 20:42
    pipe69;589976 wrote:
    imorgon är en ny dag… :cool2: …

    Så sant, knölar flera dar irad – vilken vågmaskin vi har!

    Ses på line up!

    JB

  • maca

    Medlem
    26 november, 2009 vid 10:55
    Dala Lama;590011 wrote:
    Härligt Rad, kul med filmklipp.
    Känns som man tagit ett par steg framåt, men samtidigt, finns det en del kvar att jobba med:(.
    Per

    Fasen vad kul med filmsnutt när man själv är med – tack för den Rad.
    Hmmm…”sitter i samma båt” Per, skönt att det går åt rätt håll iaf 😉
    Vi fick båda ett par riktigt fina rides ute på udden den morgonen.
    /André

  • jesper_b

    Medlem
    26 november, 2009 vid 16:46

    Det var riktigt fint idag torsdag med. Jag tog inte med mig vindsurfprylarna men ångrade mig när jag kom ner. Blåste riktigt riktigt fina hela förmiddagen gissar på 4.7 vid 10 och 5.3 vid lunch. Det var inte ren sidvind men mer vinkel än prognosen sa. Hade garanterat gått rida frontside. Sol och rätt bra size i setten. Jag surfade 5 timmar och SUPade ytterligare en knapp – solnedgång och fantastisk stoke på line-up! Ska vara vågor i morrn med, vilken d-la vågmaskin Torö är.

    /JB

  • goose

    Medlem
    26 november, 2009 vid 17:17

    Inte 4.7 men väl 5.3. Körde mellan 09:10 och 12:20, Första 45 min blev det uppvärmning i kärringviken, sedan ut på utsidan i 2 timmar. Väldigt fina vågor vid udden, enda sällskap man hade var 2 st kitare, varför inga vindsurfare? Vinden minskade på slutet så det var bara att åka hem.

    Hur underbart är det att kunna köra med öppna handskar nästan i december! Sol, vind, vågor och varmt i luften (och i vattnet!). Helt underbart!!

  • rad

    Medlem
    26 november, 2009 vid 20:25
    Goose;590148 wrote:
    Hur underbart är det att kunna köra med öppna handskar nästan i december! Sol, vind, vågor och varmt i luften (och i vattnet!). Helt underbart!!

    Wow, låter så najs!! Hmm, undrar vad man skall behöva offra för att det skall blåsa på lördag…

  • pipe69

    Medlem
    27 november, 2009 vid 17:02

    Ja, Goose, trevligt det var.

    Det var Freddan och jag som gjorde dig sällskap. Vi körde 10m2 resp. 9m2 kite och hade bra drag med.

    Underbara vyer när man på väg mot en större våg först hamnar i skuggan av vågen, ser hur den bygger upp mot att peaka och ändra färg från djupgrå till ljusgrön – tajma den rätt och förvandla den till vitt sprej i cutback:en och surfar nerför bredvid skummet. Man glömmer helt att det är November i Sverige och bara en månad till julafton… :santa:

    Ingo

  • markan

    Medlem
    28 november, 2009 vid 18:46
    lida2k;589643 wrote:
    Hi Surfer!

    Antar att det är jag som fågelskådaren med feta telet. haha. Här jag har laggt upp lite bilder från i lördags på min sida. Enjoy!

    http://kihlen.se/Photo-Album.php?pageType=folder&currDir=./TStenstrand_091

    Tackar för bilderna!! Kul att se sitt eget smått ansträngda ansiktuttryck i vågorna.. Hoppas du hade kul och kommer ner igen!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing TORÖ gubbe, 5,3, sol, +10 grader

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.