Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö tisdag em

  • frippe75

    Medlem
    1 maj, 2013 vid 17:15

    Not!!!!!

  • marden

    Medlem
    1 maj, 2013 vid 18:25

    bifoga filen utan typ mellanslag eller ny rad innan ,ändra iaf inget efter bifogandet så brukar det funka för mig . och syns den inte , radera den och bifoga på nytt..

  • maca

    Medlem
    2 maj, 2013 vid 14:04

    @dr Masse 709950 wrote:

    Det var mycket trevlig igår och som alltid sköna personer på plats. Torö bjöd som det brukar – avpå vind och oväntat fina set. Dagens höjdpunkt var två – att dela en våg med Jesper på vågsurfingbräda och den halvtimme side-off som kom när alla hade åkt… (nej, jag ljuger inte).

    [IMG]https://lh4.googleusercontent.com/-9k0834lGiBg/UYFh6wMtraI/AAAAAAAABic/t2fe0M8DW7E/w628-h449/P4300011.JPG[/IMG]

    Vackert!!!
    Men 5.7 ser aningen stort ut av sprayet att döma 😉

  • dr-masse

    Medlem
    2 maj, 2013 vid 15:53

    Det var apstort, segt, obalanserat, illa sytt, luktade våt hund och omöjligt att använda.

    Men sprayet var fint.

  • svenne

    Medlem
    2 maj, 2013 vid 16:17

    Vänta nu… …Masse, på en surfbräda? Alltså utan segel?.. Å fy fan.

    När åker vi? Peniche ser bra ut i helgen.

  • dr-masse

    Medlem
    2 maj, 2013 vid 20:23

    @Svenne 710025 wrote:

    Vänta nu… …Masse, på en surfbräda? Alltså utan segel?.. Å fy fan.

    När åker vi? Peniche ser bra ut i helgen.

    Tyvärr inte. Jesper på surfbräda, jag på vindsurf. Men tanken är att gå ditåt via SUP, fast jag har en låååååång bit kvar.

  • svenne

    Medlem
    2 maj, 2013 vid 21:07

    Ja trort när ja sert!

  • jesper-b

    Medlem
    3 maj, 2013 vid 06:46

    Jag har ett litet fint minne från många år tillbaka när min gamla vindsurfingkompis Henrik Lutman hade slutat vindsurfa och börjat surfa rätt mycket. Han hade väl i och för sig surfat rätt mycket i många år, men hur som helst var han ute på en fin dag på udden och surfade. Jag var där och vågseglade och såg att det var Henrik som satt och väntade på line-up.

    Jag droppade in på nästa set trots att jag såg att Henrik paddlade för att ta samma våg. Vi partade på vågen och lyckades nästan göra en high five. Hur som helst ett sånt där litet romantiskt Toröminne.

    I tisdags blev det nästan likadant. Jag satt och väntade på line-up på udden och Masse kryssade upp (ensam vindsurfare på vattnet och extremt bra timing när det drog på en riktigt fin side-off bris) och tog en setvåg. Jag tog av på samma, lite djupare, tyvärr lite för långt bort för en high-five, men vi hade ändå en fin intim känslomässig Toröromantisk kontakt. Precis som med Halmsatsripparna (inte avdankade!) senare i bussen.

    Tack för alla bullar som stod utanför bussen när jag kom in!!

    Vem glömde en mastchim till bommen på riggyten mellan kurvan och stenstranden?

    Til nästa gång.

    /JB

  • challgren

    Medlem
    3 maj, 2013 vid 08:18

    Bromance när den är som bäst! 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Torö tisdag em

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.