• hankloose

    Medlem
    2 december, 2007 vid 09:42

    Körde ni några goa slalom race så ni fick reda på vem som e bäst eller jönsade ni bara runt med era gpser?

  • andersbq

    Medlem
    2 december, 2007 vid 14:14

    Det var bara jag med GPS och som sagt så hade vi våggrejor, idag körde jag freestyle men kom tyvärr inte över 30… Börjar bli bortskämd av att sätta PB varje gång.

  • faster

    Medlem
    2 december, 2007 vid 15:16
    Hankloose;431980 wrote:
    Körde ni några goa slalom race så ni fick reda på vem som e bäst eller jönsade ni bara runt med era gpser?

    Visst gjorde vi det, efter jag hade gippat runt bojen mötte jag några jävlar som seglade sick sack så jag körde rakt över dom. Så jag är bäst:santa:

  • safesurfer

    Medlem
    2 december, 2007 vid 15:53

    Var det bra vind idag söndag, ställde klockan men orka inte gå upp ångrar mig bittert nu, så säg gärna att det var kasst.

  • andersbq

    Medlem
    2 december, 2007 vid 16:09

    @SafeSurfer 432033 wrote:

    Var det bra vind idag söndag, ställde klockan men orka inte gå upp ångrar mig bittert nu, så säg gärna att det var kasst.

    Det var kasst, inte en chans att du hade klarat 30 idag heller, lika bra att du sov. Dessutom låg tången i långa strängar. Mao en helt meningslös dag.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.