Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uppgradering Surfzone.se

  • challgren

    Medlem
    21 november, 2012 vid 21:35

    Hmmm…kan vara så att den inte söker så långt bak i tiden…återkommer.

  • kevlarsjal

    Medlem
    22 november, 2012 vid 18:50

    Kan inte ändra i mina annonser på köp och sälj. Dirigeras om till inloggning trots att jag redan är inloggad.

  • kevlarsjal

    Medlem
    23 november, 2012 vid 17:19

    ….nu fick jag det att funka, men varför kan jag inte redigera, endast radera?

  • doc

    Medlem
    24 november, 2012 vid 17:36

    Väntar på att Tapatalk ska funka igen, är det på G?

  • tomasn

    Medlem
    25 november, 2012 vid 18:44

    Har “uppgraderingen” förbättrat något? Verkar jävligt rörigt. Att man inte kunde ladda upp bild större än 250kb i sälj är ett minus. Behöva redigera varje gång man ska sälja ngt o lägga in en bild. Nu fick annonsen på mina dojhor bli utan bild.

    Tomas – Stockkonservativ

  • kevlarsjal

    Medlem
    25 november, 2012 vid 19:35

    Administrationen av ens egna annonser har blivit ljusår sämre, men det kanske kommer bättring. Förr kunde man lätt redigera annonserna. Nu måste man ange en sjukt lång kod för varje annons för att redigera, samt ange e-post adress, fast man redan är inloggad. Riktigt stökigt faktiskt. Hoppas och tror att man jobbar på detta.

  • challgren

    Medlem
    25 november, 2012 vid 20:42

    @Kevlarsjäl 703871 wrote:

    Administrationen av ens egna annonser har blivit ljusår sämre, men det kanske kommer bättring. Förr kunde man lätt redigera annonserna. Nu måste man ange en sjukt lång kod för varje annons för att redigera, samt ange e-post adress, fast man redan är inloggad. Riktigt stökigt faktiskt. Hoppas och tror att man jobbar på detta.

    Har du testat nu?

  • tomasn

    Medlem
    25 november, 2012 vid 21:15

    Försökte ladda upp en bild i köp o sälj, men den visas inte. Den visas när jag öppnar den annars på min dator, men vill inte visas i annonsen?

  • challgren

    Medlem
    25 november, 2012 vid 21:19

    @TomasN 703877 wrote:

    Försökte ladda upp en bild i köp o sälj, men den visas inte. Den visas när jag öppnar den annars på min dator, men vill inte visas i annonsen?

    Ja du Tomas, svårt att säga vad som är fel men som du ser på på Köp & Sälj så är det många andra som lyckats ladda upp bilder. Bildstorlek eller att det är fel bildformat är ett vanligt fel…

  • kevlarsjal

    Medlem
    25 november, 2012 vid 21:37

    //challgren

    Skitbra! Problemet är bara att nu får jag bara upp en del av annonsens uppgifter när jag klickar på “Ändra” och det går inte att scrolla. Säkert något ni fixar.

  • doc

    Medlem
    27 november, 2012 vid 22:40

    @challgren 703728 wrote:

    Nej, ingen Tapatalk.

    Äsch!

    Det funkade ju klockrent.

  • jester

    Medlem
    28 november, 2012 vid 07:06

    @Doc 703976 wrote:

    Äsch!

    Det funkade ju klockrent.

    Jag var oxå lite tveksam, men tycker det fungerar ganska bra efter att man vant sig lite. Det är framför allt hoppa till första nya inlägg som är lite lurig på mobilen (liten, man får zooma in rejält)

  • g_l

    Medlem
    28 november, 2012 vid 11:18

    Taptalk var riktigt bra!
    Det är jobbigt att zooma i mobilen.

  • poppo

    Medlem
    28 november, 2012 vid 11:52

    Jag tycker detta är klockrent i mobilen!

  • dr-masse

    Medlem
    28 november, 2012 vid 13:10

    Ni som zoomar i mobilen – säkra på att ni har rätt mobila gränssnitt? Om inte, testa att logga ut och in igen.

    När jag kör Chrome + surfzone i mobilen så saknar jag inte Tapatalk alls, snarare skönt att slippa behöva använda en app.

    Svep längst till höger (behövs inte om du kör liggande skärm) och tryck på pilen för senaste inlägg.

Sida 9 av 12

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Uppgradering Surfzone.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.