Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Utrensning av vindsurfingbutik i stockholm

  • Utrensning av vindsurfingbutik i stockholm

    Publicerad av bicless på 4 september, 2008 vid 22:01

    Snart stänger vi SurfSpot-butiken på valhallavägen 145 i stockholm för säsongen.

    Därför passar vi på att ytterliggare sänka priserna på många av de varorna som ligger i butiken. Läs mer under http://www.surfspot.se

    Även under övriga säsongen går det bra att handla i webbutiken och hämta ut varor på vårat lager i stockholm eller katrineholm eller självklart få varorna levererade.

    Mvh

    SurfSpot

    mikaels svarade 15 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • gnutten

    Medlem
    5 september, 2008 vid 08:18

    Va??? Det är väl nu säsongen börjar….

  • supergleiter

    Medlem
    5 september, 2008 vid 09:38

    @Gnutten 497030 wrote:

    Va??? Det är väl nu säsongen börjar….

    Precis:cool2:
    Fast sjön kankse fryser snart där uppe i norr…

  • svenne

    Medlem
    5 september, 2008 vid 09:41

    Jag vet, jag vet!!! 🙂
    Lokalen är hyrd av en säsongsbutik, och nu börjar deras säsong.
    Hoppas det blir en permanent butik istället.

  • bicless

    Medlem
    5 september, 2008 vid 14:30

    Ja, nu börjar riktiga säsongen så då har vi inte tid och stå och hänga i en butik 🙂
    Allvarligt talat så hade vi gärna hyrt året runt men har sommarkontrakt (som svenne också nämnde) på lokalen så därav säsongsavslutning så tidigt.

  • simpa

    Medlem
    5 september, 2008 vid 19:00

    Bicless, måste bara ge dig en eloge för ditt engagemang och den marknadsföring (än om lite, bra och kvalitativ) du gör för Surfspot här direkt på forumet. Erbjuda prylar när någon behöver dylikt och hjälpa folk på rätt bana.
    Lite annan anda än den där Joachim “Kona” Larsson som inte har förstått vad marknadsföring innebär riktigt. Tror även att han inte har förstått vad vindsurfing är för något.. Kanske dags att inse att detta inte är en segelbåtsklubb.
    ..Anyway, big ups Bicless!

  • rillestark

    Medlem
    5 september, 2008 vid 21:32

    @simpa 497190 wrote:

    Lite annan anda än den där Joachim “Kona” Larsson som inte har förstått vad marknadsföring innebär riktigt. Tror även att han inte har förstått vad vindsurfing är för något.. Kanske dags att inse att detta inte är en segelbåtsklubb.

    Jag var i på lördags & handla på surfspot och tycker det är en trevlig & bra affär me fina prylar, sedan åkte jag tilll Västerås å segla JKV-brädan tillsammans med bland annat ovan nämnda Joachim Larsson och det var också härligt! :laugh: Vi hade spännande racing en dag när andra på detta forum stannar inne, sitter framför datorn och pillar navelludd. :smirk:
    Jag tror att vindsurfing är något för alla, som kan utövas årets alla dagar å inte bara av en liten elit när det blåser småspik. 😀
    Kanske den där Joachim också delar den åsikten, fråga när du träffar honom, vet ja!

    Frid,

    /Richard

  • bicless

    Medlem
    6 september, 2008 vid 13:52

    @simpa 497190 wrote:

    Bicless, måste bara ge dig en eloge för ditt engagemang och den marknadsföring (än om lite, bra och kvalitativ) du gör för Surfspot här direkt på forumet. Erbjuda prylar när någon behöver dylikt och hjälpa folk på rätt bana.
    Lite annan anda än den där Joachim “Kona” Larsson som inte har förstått vad marknadsföring innebär riktigt. Tror även att han inte har förstått vad vindsurfing är för något.. Kanske dags att inse att detta inte är en segelbåtsklubb.
    ..Anyway, big ups Bicless!

    Tack det värmer 🙂

  • staffomania

    Medlem
    7 september, 2008 vid 13:47
    simpa;497190 wrote:
    Bicless, måste bara ge dig en eloge för ditt engagemang och den marknadsföring (än om lite, bra och kvalitativ) du gör för Surfspot här direkt på forumet. Erbjuda prylar när någon behöver dylikt och hjälpa folk på rätt bana.

    ..Anyway, big ups Bicless!

    Håller med till 100%. Tack även för de snabba svaren på de mail med nybörjarfrågor som jag skickat till dig. Det är den största anledningen till att man köper de flesta grejerna av er och inte Skidsport (även om jag köpt lite krisgrejer där p g a bättre öppettider och lager). Plus även för en informativ och snygg hemsida.

  • bicless

    Medlem
    7 september, 2008 vid 22:59

    Staffomania, kommer ihåg dig. Köpte en f2 stoke och typ Aerotech segel om jag minns rätt. Din tjej köpte en Fanatic och Gaastra segel som hon sen bytte till sailloft tror jag 🙂
    Hoppas allt gått bra för er. Vill ni ha tips live i sth området brukar grabbarna på tyresö vindsurfingklubb vara hjälpsamma. Vi på SurfSpot kommer säkert ha någon demodag i sth området i vår också, då kan man passa på att tipsa varandra. Nästa demodag blir i Norrköping 20:e September (förutsatt att det blir vind), alla är välkomna.

    Bicless

  • swe22

    Medlem
    8 september, 2008 vid 07:13

    direktreklam direkt i forum-trådarna är ju kanon!!! gratis och bra 😉

    /conny

  • mikaels

    Medlem
    10 september, 2008 vid 19:35

    Härligt med lite höstfynd, en ny sele som ersättare för min nästan 100 år gamla, som börjat spricka lite här och där…
    Nu behövs bara lite sol och vind, så jag kan prova den.
    Bra med en surfbutik så nära hemmet, men lite farligt också…;)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Utrensning av vindsurfingbutik i stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.