Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad editera video från Gopro Hero2 med?

Taggad: 

  • danger

    Medlem
    17 december, 2011 vid 21:34

    Här har vi bilden som sammanfattar hela diskussionen 😉

    Linux-Windows-Mac-as-seen-by.jpg

  • larssa

    Medlem
    18 december, 2011 vid 11:34

    Tillbaka till frågan….har testat Movie Maker, Imovie och Pinnacle Studio. Eftersom du har Movie Maker i datorn så är det uppenbart att du inte har en Mac och då kan jag reka Pinnacle Studios som jag tycker e smidigt o bra. Så länge som du bara skall redigera lite för privat bruk så funkar det super. Lycka till =)

  • solomin

    Medlem
    18 december, 2011 vid 14:19

    Blev en ny Laptop Windows och Adobe Premiere Elements.

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=MludVVkJuxI&hd=1″]Kitesurfing 20111211 – YouTube[/ame]

  • solomin

    Medlem
    18 december, 2011 vid 20:40

    Vad gör ni för att undvika vattendroppar på kameran, störigt när de sitter mitt i bilden.

  • skanepaul

    Medlem
    18 december, 2011 vid 22:01

    Snark på Mac VS PC diskussionen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz……

    Mac hårdvara är som all annan PC hårdvara, bara förpackat lite snyggare.

    Det som gör att jag väljer Mac är OSX, ett operativsystem vida överlägset Windows och Final Cut Pro som jag bara älskar att redigera i.

    Just nu kör jag OSX på en Hac Pro (hackintosh 🙂 🙂 :)) halva priset mot en Mac Pro, men skulle aldrig byta bort min Macbook Pro mot en PC laptop.

    Det blev ju bra till slut Solomin!!

  • karl-petter

    Medlem
    19 december, 2011 vid 06:44

    Snyggt! Blev sugen på att köra.

    Inget direkt bra tips angåenda vattendropparna än att ofta kolla till att de inte finns där:(

  • hbgkitare

    Medlem
    19 december, 2011 vid 11:10
    Solomin;677813 wrote:
    Vad gör ni för att undvika vattendroppar på kameran, störigt när de sitter mitt i bilden.

    Finns på Biltema att köpa något som jag inte kan namnet på just nu men är ett medel som man har på vindrutan så att regndropparna bara trillar av!

  • solomin

    Medlem
    19 december, 2011 vid 12:02
  • hbgkitare

    Medlem
    20 december, 2011 vid 08:25

    Precis det jag menade, funkar perfekt!
    En annan bra sak att tänka på är att inte förvara kameran direkt i solen eller i värme när den inte används, kan lätt bli lite kondensimma efter ett tag ute på vattnet!

  • supersystem

    Medlem
    31 december, 2011 vid 00:48

    Ville bara tipsa på en förvånansvärt billig deal inom EU på Sony Vegas Movie Studio Platinum.
    [ame=”http://www.amazon.co.uk/Sony-Vegas-Movie-Studio-Platinum/dp/B0051M6I9O/ref=pd_cp_sw_h__1″]http://www.amazon.co.uk/Sony-Vegas-Movie-Studio-Platinum/dp/B0051M6I9O/ref=pd_cp_sw_h__1[/ame]

    Gratis frakt till Sverige om man köper för mer än 25£.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad editera video från Gopro Hero2 med?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.