Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad göra av grejjerna på land när man sticker ut?

  • dawwg

    Medlem
    9 mars, 2013 vid 08:43

    Underbar konversation! De börjar resa sig i brallan! Själv e ja student=outbildad å ja.. Svin fattig.. Skabbigt att man inte får vara med i kitekretsar om man inte har pengar numera.. Ojojoj..

  • hah

    Medlem
    9 mars, 2013 vid 09:25

    @dawwg 707850 wrote:

    Underbar konversation! De börjar resa sig i brallan! Själv e ja student=outbildad å ja.. Svin fattig.. Skabbigt att man inte får vara med i kitekretsar om man inte har pengar numera.. Ojojoj..

    Sjuka är att du fan har rätt i det du säger.
    Är också student och har därför kite från 09, då det är tight att plugga.
    Hänger man i Habo eller annat crowded ställe blir man utstirrad för man kör på “sånt gammalt skit”.
    Jäkligt synd, saknar när det inte spelade någon roll vad du hade för saker liggande på stranden utan det handlade om att ha kul på vattnet tillsammans. Om man ville imponera på dem andra gjorde man det på vattnet, och inte med dyrast quiver..

  • regfellow

    Medlem
    9 mars, 2013 vid 21:02

    Det handlar om att köra och ha kul oavsett hur snygg/rik du är eller vilken utrustning du har! Men plugga lite till så kanske ni får lära er vad ironi är… så slipper ni även kasta bort en boner på ett inlägg i ett forum!

  • ursuspolaris

    Medlem
    11 mars, 2013 vid 00:51

    @HaH 707851 wrote:

    Är också student och har därför kite från 09, då det är tight att plugga.
    Hänger man i Habo eller annat crowded ställe blir man utstirrad för man kör på “sånt gammalt skit”.

    Om folk skrattar åt gammal utrustning nere i Habo hoppas jag att jag har roat många med min North Rinho 06:a 🙂 Jag försöker inte att glänsa med min dyra utrustning, jag glänser genom mina praktfulla vurpor!

  • jakobb

    Medlem
    11 mars, 2013 vid 07:15

    jag har hört att schtekarna har tagit över i habo nu och klipper linorna på alla drakar som är äldre än 2012.

  • ursuspolaris

    Medlem
    11 mars, 2013 vid 07:56

    @jakobb 707930 wrote:

    jag har hört att schtekarna har tagit över i habo nu och klipper linorna på alla drakar som är äldre än 2012.

    Precis så är det… och du kan bara gissa vad som händer om du kommer med en gammal våtis :blush:

  • tomw

    Medlem
    11 mars, 2013 vid 18:42

    det spelar ingen jävla roll vad du kör med. titta på Pjoter. den snubban dök upp på en mc med Mad Max stil på sina kite grejor, sönder glasögon tejpad ihop och dreds. sedan var det en gangsta Volvo… det gick fint.

  • kitemaster

    Medlem
    11 mars, 2013 vid 22:40

    jag lägger nyckeln i mitt egna surfcenter mitt på stranden 😉
    how’s that for irony?

  • gnutten

    Medlem
    12 mars, 2013 vid 08:54

    Den var ny. Många namn har man ju hört innan; bakdel, bak, ända, rumpa, stjärt, häck, osv.
    Men surfcenter?1? 😉

  • dawwg

    Medlem
    18 mars, 2013 vid 09:49

    trist att du är så gammal att ståndet börjar lägga sig. pissar du dig själv på pungen också? HÄÄÄÄRLEET!! ironi? är det ironmans iphone?

    @Regfellow 707886 wrote:

    Det handlar om att köra och ha kul oavsett hur snygg/rik du är eller vilken utrustning du har! Men plugga lite till så kanske ni får lära er vad ironi är… så slipper ni även kasta bort en boner på ett inlägg i ett forum!

  • dawwg

    Medlem
    18 mars, 2013 vid 09:51

    hahahahahah! den va faktiskt väldigt bra 😉 surfcenter.. daimkryss å stjärtöppning har man ju hört. men surfcenter. hahahah!

  • kjellorix

    Medlem
    18 mars, 2013 vid 15:52

    Bussremsa…

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad göra av grejjerna på land när man sticker ut?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.