Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad hände med Taket/hängrännan i Habo igår?

  • skotten

    Medlem
    31 maj, 2010 vid 21:17

    good to see that you are finally going on a course Haze hehehe..

    Ok, Mansson, I will be in Habo tomorrow to help you sort out the roof, can you send me your mobile number please mate?? otherwise just show up on the beach and look for this car….

    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=0bLTW7tFYvU”]YouTube- surfercar – defender 90 on beach[/ame]

  • kentbengt

    Medlem
    31 maj, 2010 vid 22:50

    Krya på dig mansson, hoppas du har bra läkeben.

    Och sen en eloge till folk som erbjuder sig att hjälpa till att fixa takskadan! Den orsakades nog av den flygande bommen efter att leashen slets sönder, btw.

    Bevittnade olyckan och slänger in en “prettouppmaning” till hjälmanvändning. Det var inte långt ifrån att skallen fick ta smällen. Detta fall går nog ändå under en tur-i-oturen.

    /P

  • gadget

    Medlem
    1 juni, 2010 vid 03:36
    skotten;614828 wrote:
    good to see that you are finally going on a course Haze hehehe..

    Ok, Mansson, I will be in Habo tomorrow to help you sort out the roof, can you send me your mobile number please mate?? otherwise just show up on the beach and look for this car….

    YouTube- surfercar – defender 90 on beach

    du är faktiskt lite manligare än jag trodde skottieboy.

  • eddie

    Medlem
    1 juni, 2010 vid 19:54

    Allt är sig likt ser jag… skönt att det gick bra i alla fall!

  • kitemaster

    Medlem
    1 juni, 2010 vid 23:58

    Var har du varit Eddie? Det var ju sjukt länge sen man såg dig. Är du fortfarande ute i världen?

    Du vet att det var du som gav mig mitt första Habo-minne? När jag kraschat i nuvarande “Baby-bay” så att luften gick ur min kite hjälpte du mig in. Tack för det!

  • mansson89

    Medlem
    5 juni, 2010 vid 07:08

    Vi har nu varit där och lagat taket och hängrännan, allt löste sig bra och micke är nöjd med det lagningen!

  • edorf

    Medlem
    5 juni, 2010 vid 15:38

    Månsson för fan, hänga på steffo, under rökningstid, INTE OK! SLUTA SÅSA! JOBBA

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vad hände med Taket/hängrännan i Habo igår?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.