Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

  • hellgren

    Medlem
    27 april, 2005 vid 10:51

    Pluggar till 3d grafiker, sitter på Visual art i stockholm och gör min praktik. Flyttar till göteborg imorn, och söker universitet i australien inom foto.

    /Hellgren

  • nordgren

    Medlem
    27 april, 2005 vid 10:55

    Pluggar biologi och miljövetenskap på universitetet.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 april, 2005 vid 11:11

    En IT-fjant till här smile.gif

  • jojosurf

    Medlem
    27 april, 2005 vid 11:18

    Lärare på sthlm univ…

    /Jojo cool.gif

  • calle

    Medlem
    27 april, 2005 vid 11:35

    Tufft liv Micke!!!
    Sportbil kul!!
    / Calle
    PS Datakonsult, skitspännade jag lovar smirk.gif

  • davo

    Medlem
    27 april, 2005 vid 11:53

    Pol.mag i juli förra året, men finns inga riktiga jobb…(rösta f-n borgerligt nästa höst, så det händer grejer i landet. Sossarna gör mig bara förbannad.!!!) Många i min sits, men jag vindsurfar åtminstone
    Har 2 jobb, på bensinmack på helgerna och icaaffär på dagarna…

  • pulver

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:07

    Musiker

  • karnan

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:18

    Jag är akademiker och forskare (FD). Jobbar på Institutionen för idéhistoria vid Göteborgs universitet. Just nu har jag ca 10% av min tjänst schemalagd och resten planerar jag efter eget huvud. Även om lönen är jämförelsevis dåligt så är ju den fria arbetstiden värd en hel del. Står sig exempelvis prognosen för fredag så behöver jag alltså inte frågan någon om lov. Nackdelen är förstås att ingen annan gör jobbet åt mig medans jag seglar.

    /Johan

  • mattap

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:39

    Hos underlevernatör till Volvo! Jobbar i projekt med att kvalitetssäkrar produkt och process för interiöra detaljer! Ser havet från fönstret på kontoret och det blåser ALLTID när man måste jobba! Fördelen är att man har flextid, nackdelen är att man aldrig utnyttjar den! frown.gif Övrig störtrolig bisyssla är att leta hus så man kan samla på sig mer skrot i form a surfbuss etc. tongue.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:40

    Jag är Psykolog.

    Funderar på att kombinera och ha terapi med surfare som deppar för missade gippar och utebliven vind…
    Surfpsykolog helt enkelt. wink.gif

  • ola_p

    Medlem
    27 april, 2005 vid 12:48

    Sista året på medieprogrammet… Studenten om en månad å sen vettefan vad som händer..

  • Knatte

    Gäst
    27 april, 2005 vid 13:00

    Sitter du på Arendal (ser havet) på underleverantörns byn för Volvo ??
    Du lär ju i så fall ha 100 % koll på vatten/vindläget smile.gif

  • hakuna

    Medlem
    27 april, 2005 vid 13:07

    Svar till:


    Konstruktör maskinteknik (civ ing). Konstruerar lagertruckar.

    [/ QUOTE ]

    På BT eller? Jag arbetar med förarlösa truckar, bla BT. Jag har egen firma men sitter just nu på supporten på gamla jobbet.

    http://www.deniro.se

  • jonatan

    Medlem
    27 april, 2005 vid 13:12

    Pluggar Maskinteknik på Chalmers..

  • niclase

    Medlem
    27 april, 2005 vid 13:33

    Försäljningsansvarig på ett företag som arbetar med skräddarsydda konstellationer för erfarenhetsutbyte mellan olika Vd i Norden. Ingenjör i grunden.

Sida 2 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad har ni för bisyssla? Dvs arbete, studier etc

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.