Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad saknas i en våtdräktsguide?

Taggad: 

  • Vad saknas i en våtdräktsguide?

    Publicerad av milkman2 på 10 februari, 2020 vid 12:34

    Hej. Jag och Henrik har jobbat på vår guide tänkt för dem som inte vet så mycket om våtdräkter, men behöver en. Det blir sjukt mycket information till slut märker vi. Så frågan är om någon orkar läsa all info…

    Vi tar tacksamt emot synpunkter på den. Gärna “det där känns ju sjukt överflödigt” eller ifall något saknas. Hit me!

    https://www.surfbussen.nu/blog/en-guide-nar-du-ska-kopa-vatdrakt/

    (Ja, lite bilder behövs. Får fixa det när jag bestämt om det är rätt innehåll. :))

    /Jens

    hakuna svarade 4 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • hakuna

    Medlem
    11 februari, 2020 vid 14:05

    under “sommarsurf” så står det sist “Allround dräkt hela året i Sverige”, det är nog dubbelt från nästa stycke.

    Orkade bara skumma efter Storlek och Passform…
    Lägg gärna in bilder, tex på neopren och sömmar.

    Jag kör med dessa
    3/2 Oneill på sommaren
    4/3 Vissla 7 seas på vår/höst, ev kompletterad med en huv-väst + öppna handskar + tunna skor. Den här har fleece på insidan och jag vet inte hur mycket det värmer men det kan klia på ryggen ibland!
    6/5/4 Simmer “den blåa som Surfers har” med 6 mm Oneill boots och NRS mitts (surfspot) på vintern ner till +5 i luften.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vad saknas i en våtdräktsguide?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.