• martin-lanner

    Medlem
    12 november, 2011 vid 16:08

    För att vidga din vyer och göra lite reklam så finns det även Angulo SUP brädor som du gärna får testa om du vill 😉

    Det är bara att höra av sig.

    Martin Lannér
    0300-569300
    0709-560850
    http://www.surfskjulet.se

  • fraddanr

    Medlem
    12 november, 2011 vid 22:44
    NIKKE;675237 wrote:
    Ang brädmärken, är det naish och Nah Skwell som gäller?

    manan är naishs alternativ för tyngre surfare som vill ha en lättsvängd och manöverbar bräda i “europeiska” vågor.

  • nikke

    Medlem
    12 november, 2011 vid 23:03

    Hehe…där ser man! Namedroppa lite då svenne isstället för att sitta där och muttra! 🙂

    Svenne;675242 wrote:
    Eeh… Det finns typ 1,3×10^4 andra SUP/våg-tillverkare. Raise your glasses.
    Vågsurfingkulturen är inte lika inbitet märkesnördig som vindsurfingen är, som har lite väl mycket tysk läderkalsongstil där alla ska ha samma lika.
  • nikke

    Medlem
    12 november, 2011 vid 23:27

    Schysst! Vem vet, jag kanske gör det! 🙂 Du ska inte till varberg på lördag?

    Martin Lannér;675248 wrote:
    För att vidga din vyer och göra lite reklam så finns det även Angulo SUP brädor som du gärna får testa om du vill 😉

    Det är bara att höra av sig.

    Martin Lannér
    0300-569300
    0709-560850
    http://www.surfskjulet.se

  • martin-lanner

    Medlem
    13 november, 2011 vid 10:11

    Troligt vis ska jag faktiskt ner om prognosen säger att det kan bli lite segling eller SUP, om du ska dit hör av dig på tor-fre så bestämmer vi något.

    Martin
    http://www.surfskjulet.se
    0709-560850

  • svenne

    Medlem
    13 november, 2011 vid 10:59
    NIKKE;675263 wrote:
    Hehe…där ser man! Namedroppa lite då svenne isstället för att sitta där och muttra! 🙂

    404, BIC, Starboard, Fanatic, Imagine, C4, Cabrinha, Drops, Eko Surf, Gong, Hobie, Hovie, Jimmie Lewis, Paddle Surf Hawaii, RRD, Ron House, Boardworks, Morelli, Mac, EM, Kazuma för att nämna några. Om man nu vill ha en fabriksbräda…

  • doc

    Medlem
    13 november, 2011 vid 17:35
    NIKKE;675237 wrote:
    Ang brädmärken, är det naish och Nah Skwell som gäller?

    Haha, nä, det finns huuuuur mycket som helst. Jag var på väg att köpa en Gong alldeles nyss men fick en bra deal på Angulon av en holländare. Det har jag inte ångrat. Lätt och hur kul som helst. Ska demopaddla en Sean Ordonez 10’6 vid tillfälle. Mest för att jag är nyfiken men risken finns att det blir ytterligare en bräda i garderoben.
    Lite sugen på Starboards 8’5 PocketRocket också…

    Paddle Surf Hawaii gör en serie med lite bredare brädor som ser fina ut. Jimmy Lewis fetingar blir man ju också sugen på. Och så stötte jag på Mackan på Surfers efter att han testat sin nya Fanatic Allwave. Leendet han hade var ett bättre säljargument än något han kunde ha sagt…

  • nikke

    Medlem
    13 november, 2011 vid 19:37

    Jag hör av mig! 🙂

    Martin Lannér;675274 wrote:
    Troligt vis ska jag faktiskt ner om prognosen säger att det kan bli lite segling eller SUP, om du ska dit hör av dig på tor-fre så bestämmer vi något.

    Martin
    http://www.surfskjulet.se
    0709-560850

  • nikke

    Medlem
    13 november, 2011 vid 19:40

    Tack Svenne! 🙂

    Svenne;675276 wrote:
    404, BIC, Starboard, Fanatic, Imagine, C4, Cabrinha, Drops, Eko Surf, Gong, Hobie, Hovie, Jimmie Lewis, Paddle Surf Hawaii, RRD, Ron House, Boardworks, Morelli, Mac, EM, Kazuma för att nämna några. Om man nu vill ha en fabriksbräda…
  • nikke

    Medlem
    13 november, 2011 vid 19:43

    Jobbigt, blir att kasta tärning då! 🙂

    Doc;675285 wrote:
    Haha, nä, det finns huuuuur mycket som helst. Jag var på väg att köpa en Gong alldeles nyss men fick en bra deal på Angulon av en holländare. Det har jag inte ångrat. Lätt och hur kul som helst. Ska demopaddla en Sean Ordonez 10’6 vid tillfälle. Mest för att jag är nyfiken men risken finns att det blir ytterligare en bräda i garderoben.
    Lite sugen på Starboards 8’5 PocketRocket också…

    Paddle Surf Hawaii gör en serie med lite bredare brädor som ser fina ut. Jimmy Lewis fetingar blir man ju också sugen på. Och så stötte jag på Mackan på Surfers efter att han testat sin nya Fanatic Allwave. Leendet han hade var ett bättre säljargument än något han kunde ha sagt…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.