Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågor norr om göteborg….

  • jonatan

    Medlem
    14 maj, 2007 vid 09:54

    @adde 383102 wrote:

    Hmm dagens prognos lovar ju rätt mkt mer norrut… men jag törs fan inte chansa…

    Inte jag heller. Det blir nog lejet eller Apel snart..

  • nisse-turbo

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 12:11

    Det var mycket snack i den här tråden. Men hur gick jakten igår?? Var ju perfekt prognos för Bohuslän medan Halland såg tveksamt ut på kvällen.
    Jag och kompisen testade Haby för första gången. Pangdrag i 4.0an. Ganska stökigt bland de yttre vågorna. Ett fint litet bryt på insidan. Antar att det är det revet som brukar seglas. Kort men gott. För onshore för riktig vågridning men riktigt bra hoppramper.
    Stora överraskningen var att vi var själva. En norrman packade ihop precis när vi kom. Förmodligen hade vinden varit starkare (för stark) tidigare, men kvällen var bra. Och den läckra naturen en bonus.

    Vart går jakten ikväll ???

  • sunil

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 12:30

    Blir haby ikväll, va där igår på dan o åkte ungefär samtidigt som norskarna, va lite för mycke vind när vi stack, överriggad me 4.1…

  • ola_p

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 12:59

    Sjuk… 🙁 Idag är jag rätt ok men inte riktigt i surfform.

  • r_k

    Medlem
    18 juni, 2011 vid 09:56

    Någon som provade något av ställena som omnämns? Tänker främst på mollön och bohus-malmön.

Sida 6 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vågor norr om göteborg….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.