Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Välkomna till Muskö, söndagen den 3:e mars

  • Välkomna till Muskö, söndagen den 3:e mars

    Publicerad av herr-pelegrin på 2 mars, 2012 vid 17:01

    Nu när iscupen blev inställd så har Ni ett alternativ med friåkning på lördag. Horfjärden bjuder på kanonfin is med långa repor mitt på fjärden. Det blir enligt SMHI 6 m/s nordlig vind.

    Åk till Mickrums Brygga: Nynäsvägen söderut, sväng av vä mot Muskö, kör genom tunneln och fortsätt 5-6 km, vid ett fyrvägskors mitt på ett fält tar Ni vä och efter ca 1 km är Ni framme vid Sjökrogen. Parkering finns tv innan byggnaden. Ni går bäst ut på isen från den vänstra träbryggan vä om bensinmacken.

    Kryssa ut ur viken och kör ute på fjärden. Inne i viken finns ett parti med lite raspig överis och där kan Ni ta det lite lungt.

    herr-pelegrin svarade 12 år sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • herr-pelegrin

    Medlem
    2 mars, 2012 vid 17:26

    Det blev fel dag i rubriken och jag lyckades inte ta bort tråden. Titta gärna på tråden med LÖRDAG istället! Sorry

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Välkomna till Muskö, söndagen den 3:e mars

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.