• maglu

    Medlem
    7 oktober, 2003 vid 17:31

    Istället för att fylla hela masten, borde det ju räcka att plugga igen med nåt i änden…för att återgå till originalfrågan smile.gif

  • orre

    Medlem
    7 oktober, 2003 vid 18:24

    en sådan upblåsbar sak lärde jag mig faktis surfa på!!! den fick jag at plana när det blåste 15 sek meter faktis, inte så länge( bommen, aluminium, gick av om jag mins rätt.) det där är en riktig rig det, tyg segel, aluminium mast o bom. wink.gif

  • orre

    Medlem
    7 oktober, 2003 vid 18:31

    ahhh just det orginal frågan. jag har spray foam i alla mina master, då menar jag inte på aluminium masten till mistral windglidern ( up blåse bara saken) den har faktist inte används på et tag. man behöver bara en liten prop liksom i endan av masten. funkar jätte bra!!!!! wink.gif wink.gif cool.gif

  • brutus

    Medlem
    7 oktober, 2003 vid 19:27

    AAaahh, 7sst!
    En som testat o bekräftar det jag trott på som min religion! crazy.gif
    Jasåklart, en propp i änden räcker ju så klart…
    ska fanimej ta o klämma i lite foam innan helgen…

    Vill ju inte ha vatten in i ändan…
    /m

  • surfen

    Medlem
    7 oktober, 2003 vid 19:52

    Ett varningens finger far upp i luften!!! Tänk på att skummet expanderar säker upp tll en femton-tjugo gånger sin egen volym när det kommer ut ur burk/tub det gjorde det förr ialla fall. Det jag menar är! Plugga inte igen bägge ändarna då spränger ni mast/bom om ni har otur + att det var väldigt giftigt innan det hade stelnat. Annars fungerade det utmärkt till att fylla bommarna förut när dom var helt ihåliga.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.