Senaste nytt Forums Vågsurfing Var är alla vågsurfare?

  • Var är alla vågsurfare?

    Publicerad av par på 4 november, 2001 vid 13:20

    Varför finns det inga vågsurfare på konfen? Den här siten är ju överlägsen surfkonfen på passagen.

    challgren svarade 10 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 97 Svar
  • 97 Svar
  • royalbeastieboy

    Medlem
    4 november, 2001 vid 19:49

    Här e en vågsurfare! iofs nybakad, precis fått en bräda så nu slipper ja hyra bräda runt om i världen. Bor i GBG, var kan jag surfa??

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 november, 2001 vid 21:02

    vad är det här för konf egentligen??

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 november, 2001 vid 21:59

    Bor du i Gbg så åker du till Åsa efter Kungsbacka. Kan tydligen bli stort, har inte varit där själv men polarna åker dit.Fråga Surfers Paradise dom vet säkert vart i Åsa.
    Hejhej…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 november, 2001 vid 14:34

    Jag är här…

    Kollade Åsa i fredags… verkade som det behövs ganska mycket swell för att det ska funka!
    Vi va ute vid stenudden o kollade… det var ganska lätt att hitta!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 april, 2002 vid 23:13

    Haar ar en surfare till, och i Line upen i morse sa sag jag garanterat 200 manniskor

  • frank

    Medlem
    21 april, 2002 vid 13:42

    hmm, är det andrea från norrland?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    25 juni, 2002 vid 08:33

    Newcastle, Australien. Fett surf har, flyttar snart till Sydney och far slass om vagorna.

    Surfs up

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 juli, 2002 vid 17:49

    Vågsurfade 3mil utanför umeå förra veckan… med 3polare =) så jag antar att vi vågisar finns lite överallt. /Erik

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 juli, 2002 vid 18:45

    Klart det finns smurfare aven pa denna konf. Sjalv ar jag Stockholmare men befinner mig just nu i Polen. Hur skumt det an later fins det faktiskt massa fint surf har, dock bara en surfer, namligen lilla jag.

    Fan va folk blev farvanade nar de sag mig kampa darute i vagorna har om dagen. Samlades hur mkt folk som helst pa beachen, fick varldens publik faktiskt. Annu skummare tyckte de att det var nar jag val kom upp och bara var en liten tjej, inte den galna & vaderbitna snubbe de vantat sig. Skoj som fan helt enkelt!

    Surfs up!

    //Surfchick

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 juli, 2002 vid 21:23

    Det Kommer att komma Swells till Skellefteå om ca en vecka.
    Vinden kommer att vända och börja bygga nord/ost Tuber =)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 juli, 2002 vid 09:21

    Alltså nordost för att skelleftehamn ska funka eller??? (umeå undrar)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 juli, 2002 vid 13:31

    Om du går in på länken Surfing i Skellefteå via kallsupen.com så hittar du en site som visar en del spots i Skellefteå området. Även det omtalade pointbreaket Lillsnäck där vågorna kan bli tre meter tubande. Då måste det alltså blås nord/ost/ost 10-15m/s i några dagar.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 juli, 2002 vid 11:45

    kallsupen.com finns ju inte!?
    Eller är det jag som är dyslektiker. Har letat som faan men inte hittet den omtalade siten

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 juli, 2002 vid 20:00

    Jo da, http://www.kallsupen.com finns visst, men inte alltid. De har serverproblem ratt ofta och darfor funkar den sidan inte alltid. Skulle ex.vis nyss kolla in den men icke ,i morse funkade det dock aldeles utmarkt.

    Sa ligg pa! Nar man val kommer in pa sidan ar den faktiskt svinbra – Promise!

    //Surfchick

  • anonym-anvandare

    Medlem
    21 juli, 2002 vid 19:43

    Var är du ifrån surfchick?

Sida 1 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Var är alla vågsurfare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.