Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var är webkameran på Haga???

  • Var är webkameran på Haga???

    Publicerad av johanc på 21 november, 2005 vid 20:01

    Surfade in på ÖWC idag som man brukar och sidan var helt nere!!! Står t.o.m att domännamnet är till salu!
    Kenneth!! Hjälp!!!

    I Panik..

    JohanC

    rasmus_w svarade 18 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • stickan

    Medlem
    21 november, 2005 vid 20:05

    funkar för mig!
    http://www.owc.nu/

    Mvh Stefan

  • johanc

    Medlem
    21 november, 2005 vid 22:29

    men inte för mig….Hmmmm, en konspiration kanske…..

  • johan-g

    Medlem
    21 november, 2005 vid 23:03

    funkar inte för mig heller

  • rasmus_w

    Medlem
    21 november, 2005 vid 23:40

    Era datorer hittar väl ingen DNS som vet var Öwc:s hemsida ligger. Kan väl vara en kabel som är av nånstans varsom i landet, nån router eller annan mojäng hos nån nätleverantör som pajat eller så är Öwc:s dns:er nere. Allt av ovanstående kan förklara varför det funkar för vissa men inte för andra.

    DNS:er brukar cacha uppgifter från tidigare sökningar, så vi som kommer fram har väl öwc liggande i cachen hos våra nätleverantörers DNS, ni andra inte. I så fall kommer vi alla kunna köpa öwc ganska snart om inte öwc-dns:en kommer upp igen.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    22 november, 2005 vid 07:21

    Vi har stängt av dig. Om du sjukskriver oss när det blåser mer än 10 m/s så får se sidan igen.
    Nä faktum är att den låg nere en halvtimme för webbhotellet gjort fel.
    Johan om du är snäll kan du väl maila Emma i Brasilien.
    Hon har lite trasiga revben. Och Johan fick åka hem han bröt foten
    Kenneth
    PS det ser bra ut för segling på Torsdag, vi har inte sett dig på havet på en månad (svagt)

  • johanc

    Medlem
    22 november, 2005 vid 22:34

    Tja vad kan man säga… revbensfrakturer är själva definitionenav “det gör bara ont när man skrattar”… Ont som fan gör det dock. Min kära hustru hostade (!) sönder ett revben i Nepal, det stoppade henne inte från att knata upp till everest base camp.. Paddla i tre dagar gick det med men nån eskimåsväng blev det inte… Det gjorde så #¤%&”#¤ ont så fort hon kom under vattnet. Således är det nog inte så superkul att surfa med. Å andra sidan så läker det ju på någon månad…

    JOhanC

  • rasmus_w

    Medlem
    22 november, 2005 vid 23:40

    Dessutom är det väl en sån där skada man sällan gör så mycket åt, va? Liksom, gipsa bröstkorgen låter ju inte som nån höjdare och externa fixatorer som ska fästas i så tunna ben känns väl också som en mindre bra grej. Eller gör man nåt åt det?

    Bästa rådet är väl samma som mamma gav mig i somras när jag misstänkte att lilltån kunde vara bruten: Ta en värktablett om det gör för ont och fortsätt surfa!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Var är webkameran på Haga???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.