Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varberg Lör 20/12

  • fj69

    Medlem
    20 december, 2008 vid 16:54

    Jag fyller på och instämer med föregåande talare, grymt kul dag som måst betecknas som väldokumenterad………….

    Bitvis bra pudding i 3.7 an.

    Fina pics på you know where later.

    Fredrik

  • surfslusken

    Medlem
    20 december, 2008 vid 17:13

    Imponerande Robban att du lyckats tajma “sprayet” på dom två bilderna. Har du blivit så mkt bättre på att “läsa” surf eller är de din nya kamera som e så snabb? Kanske en kombo av båda?

    Hade vänata mej mer vind eftersom de ju varnats för en otäck storm i alla möjlig media. Va i tunnaste laget me 3,7an o 73 liter.

  • robrox

    Medlem
    20 december, 2008 vid 18:08

    @surfslusken 522077 wrote:

    Har du blivit så mkt bättre på att “läsa” surf eller är de din nya kamera som e så snabb?

    Tjau vad ska man säga lite har man väl lärt sig under de timmar man frusit på stranden 😉 Och angående kameran är jag sjukt nöjd med den trots några svordomar på FM men vi ska nog bli ett bra team när jag lyckats tämja den!!

    Grymt skönt segel du har Slusken I LOVE IT
    Jag har många bilder på dig eftersom det bara var du och Gurra i slutet.

  • htn

    Medlem
    20 december, 2008 vid 18:22
    RobRox;522059 wrote:
    Ja det var blandat idag jag var nere på FM då var det väl inte super. Hem och käkade köpte gran med familjen plockade med kiddet (ända sättet att komma iväg) till Läjet. Gurra möter upp och kör hårt under 30 min. Jag har sollat en del men har ändå ett helt gäng med bra bilder. Dessa kommer under helgen på http://www.stoneandwater.nu

    här är några teasers.

    God Jul och Gott nytt år. om vi inte ses på måndag i apel 🙂

    Fräscht segel!
    Orange/vitt är riktigt snyggt ihop.
    Syns rätt bra.
    /Henrik T.

  • enkan

    Medlem
    20 december, 2008 vid 18:53

    Jaha, det var i Lejet allt hände. Jag fick iallafall dominera Apelviken totalt, kung i viken! -det var endast jag där. Körde 4,2 och 75 l på förmiddagen vilket kändes kalas, varmt o göttigt var det oxå:) Måndag blir suverän:)

  • surfmeister

    Medlem
    20 december, 2008 vid 18:59

    Helt OK Lejet dag! Bra drag i 4.1 dock lite taskig vinkel. Är lite avis på er som får segla måndag som ser onekligen bra ut; är själv uppbokad med svärföräldrar i Malmö :(…….

    God Jul och Gott Nytt År! Ser fram emot ett riktigt bra 2009 med många framåtloopar! “En Andra Chans” kommer dominera.

  • wilund

    Medlem
    20 december, 2008 vid 19:24

    hur var det med temperaturen idag ? luft /vatten ,
    vad kör ni för dräkter?

    / avundsjuk 08

  • enkan

    Medlem
    20 december, 2008 vid 19:36

    Vet inte exakt temperatur, de här vet bättre…: http://www.oso.chalmers.se/~weather/index.html
    -det var lite sol iaf.

    Hade Atan Polar Boots 6mm, DaKine Cold Water Mitts, NeilPryde 4000-dräkt med torrdragkedja (5/4/3mm), Nord-huva (rätt tjock, kanske 5mm) och en skidunderställströja -var perfekt varmt o gott.

  • colle_screamer

    Medlem
    20 december, 2008 vid 20:08

    Grymt fin dag i lejet lite småkallt om fingrarna men det var ju nästan 8 grader i luften så man skall väll inte gnälla. Men fan va gött med lite jul surf och 3.7 dessutom.

  • colle_screamer

    Medlem
    20 december, 2008 vid 20:19

    med lite flyt kanske man fastnat på nån bild med…

  • robrox

    Medlem
    20 december, 2008 vid 21:11

    @Colle_screamer 522109 wrote:

    med lite flyt kanske man fastnat på nån bild med…

    Kanske, kanske inte vad körde du för segel märke färg osv ?

  • gurra1978

    Medlem
    21 december, 2008 vid 21:17
    Colle_screamer;522109 wrote:
    med lite flyt kanske man fastnat på nån bild med…

    Med lite oflyt kanske du fastnade på film också. Funderar att ha din close-up backloop i filmtrailern :grin::grin::grin:

  • gurra1978

    Medlem
    22 december, 2008 vid 23:34
Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Varberg Lör 20/12

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.