Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart fan tog hösstormarna vägen?

  • fiskmat

    Medlem
    23 november, 2010 vid 16:13

    Det är USA:s eller NWO eller OPEC:s fel, dom jävlarna släpper ut metallpartiklar i stratosfären för att minska växthuseffekten och det påverkar vädret så att det inte blåser längre. Mindre solinstrålning => mindre vind! Det har jag läst på internett!

  • mx-iggesund

    Medlem
    23 november, 2010 vid 16:19

    Här blåser det iaf, men det beror på att norrmännen skjutit hål på stratosfären, så det bli ett väldans sug där.
    All varmluft far upp i hålet och det är därför det är så kallt nu.

    Det här har jag gissat mig till.

  • emil_h

    Medlem
    23 november, 2010 vid 18:34

    Nästa år kan omöjligt bli sämre än detta 🙁

  • fiskmat

    Medlem
    24 november, 2010 vid 09:12
    Emil_H;640406 wrote:
    Nästa år kan omöjligt bli sämre än detta 🙁

    Det sa vi förra året med.

  • stefan_gbg

    Medlem
    24 november, 2010 vid 14:36

    Snart ligger väl isen där igen, känns knappt som man kommit igång med denna säsongen.
    November skall ju vara 8 grader och mycket vind. Vi måste börja köra mer bil så det blir fart på klimatförändringen;-)

  • surfmeister

    Medlem
    24 november, 2010 vid 19:06
    Fiskmat;640446 wrote:
    Det sa vi förra året med.

    och året innan det…….

  • nachoman

    Medlem
    25 november, 2010 vid 14:27

    OK, året som helhet var ju kass men i oktober var det fanimej ovanligt mycket vind.
    Synd att revbenen brast så att man inte kunde köra sista stormarna bara.

  • safesurfer

    Medlem
    25 november, 2010 vid 15:09

    Vintern 2007/2008 var ju riktigt bra den.

  • dr-masse

    Medlem
    25 november, 2010 vid 15:30

    Ähhhhrrrrrmmm, host, host…..

    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=70066&highlight=klagotr%E5den är ju tråden för sådant här.

    För övrigt har jag bjudits på en riktig kanonsäsong 2010. Kan dock finnas ett visst samband med tre veckor Guincho i somras samt att jag plockade flera fin-fina dagar på mina lokala favvospots med en riktigt skön avslutning på Torö.

    Och de som kört Gotland klagar inte ett endaste litet dugg, visst är det märkligt? 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vart fan tog hösstormarna vägen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.