Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Västkusten "on fire" denna helgen!

  • Västkusten "on fire" denna helgen!

    Publicerad av smurff på 2 oktober, 2009 vid 13:12

    Ok spana in DMI’s prognos för kattegat, skagerak och Fisker denna helg (det har ni ju förstås redan gjort)
    http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/kattegat.htm
    …. och man förstår att det är nåt på gång som kommer sitta i minnet på många av oss. Nu är det nya färger(vilket retar mig) och så och det kräver ju alltid lite tillvänjning.
    Jag hoppas att detta slår in. jag kommer göra allt för att slippa jobba denna helgen. Räcker kanske med 1! telefonsamtal? öhh jag mår inte så bra idag och inte imorgon heller förresten. Jag mår så illa när det blåser kan inte vara på jobbet, smittorisken du vet! 😀

    pedersen svarade 14 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • hakuna

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 17:56

    Ja, det är nog läge att sätta väckarklockan på söndag i ottan!
    http://www.windfinder.com/weatherforecast/varberg-apelviken

  • tdk

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 18:13

    Söndag i ottan?! Vet inte hur du e, men det räcker nog med att hålla sig vaken när solen är uppe, så lär man få sin del av kakan..:)

  • hakuna

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 19:04

    Vinkeln Helge!

    Fast, jag hade missat dmi:s nya glada färger på lördag eftermiddag, ni kan tacka Olof för att de ordnar barnkalas just då… Hmm. Undrans hur man skall krångla sig ur det där…

    klart.se
    Vädervarningar i Halland
    idag
    Risk Klass 1
    Fenomen vind
    Tid okt 2, 12:00 → okt 3, 12:00
    Område Halland
    Lördag eftermiddag och kväll risk för vindbyar på drygt 20 m/s, blåsigast närmast kusten.

  • pedersen

    Medlem
    2 oktober, 2009 vid 19:08

    Ooookeeyy 21-24 m/s på söndags morgon kl.7, i Halmstad. Låter faktiskt för bra :tongue:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Västkusten "on fire" denna helgen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.