Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Västkustprognos för midsommar?

  • Västkustprognos för midsommar?

    Publicerad av r_k på 17 juni, 2009 vid 07:03

    Som det ser ut nu så är det endast SMHI som tror på vind under midsommar. Detta känns lite oroväckande så jag undrar om någon hobbymeteorolog(AndersBQ) kan ge en prognos?

    andersbq svarade 14 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anna79

    Medlem
    17 juni, 2009 vid 07:18

    Norska yr.no pratar i varjefall V (vridande) 8-9 på lördagen…

  • hakuna

    Medlem
    17 juni, 2009 vid 08:12

    Ni kan gotta er i västanfläkten i morgon torsdag och tacka mig, skall på femkamp med jobbet.
    Då det börjar rätt tidigt kanske jag tar det easy och kör och surfar Fbay på kvällen om prognosen håller sig…
    Annars ser Midsommar lite svajig ut, om regnet far förbi så brukar det ju vara 1-1½ dag med västan och blå himmel efteråt, men det verkar ju bli redan torsdag em. :-/

    Andra kommande dagar med blåst och sol:
    26-27 Flytt
    1-5 Arvika

    Veckor utan vind:
    30-32 Semester

  • carrera

    Medlem
    17 juni, 2009 vid 08:48

    Midsommar blåser det ALLTID på! Specielt när man tänt grillen o nubbe nr 4 är avklarad!!!

  • andersbq

    Medlem
    17 juni, 2009 vid 21:12

    Det är korrekt, lika säkert som jag skruvat av korken på första flaskan så blir det sydväst plus 10 m/s! Och faktiskt både torsdag o fredag, skönt att lördagen ser tunn ut i år. (det var kämpigt förra året).

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Västkustprognos för midsommar?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.