Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 16 år, 7 månader sedan av Rasmus_W.
- FörfattareInlägg
- 16 augusti, 2006 kl. 09:17 #788801
Vega
Medlemkan man som tjej ha en liten herrvåtdräkt eller är det helt nödvändigt att ha en för tjejer? dvs om man inte har överdrivet stora behag att stoltsera med… 😀
om de ändå är töjbara fattar jag inte att det kan vara så stor skillnad…16 augusti, 2006 kl. 09:35 #1125338Anna
Medlemjag har provat att köra med både killdräkter och tjejdräkter. men jag föredrar tjejdräkterna.
det jag inte har gillat med de killdräkter jag testat är att de har varit så långa i grenen så det är svårt att röra benen som vanligt. vissa kan också vara för stora i axlarna så det rinner in massa vatten.men dräkterna är olika, så det viktiga är att du testar den innan du köper den. det finns killdräkter som sitter grymt också.
16 augusti, 2006 kl. 09:51 #1125342Vega
Medlemså det är alltså ingen hit att få dem skickade till sig?
jobbigt att springa runt i alla affärer och prova…. !17 augusti, 2006 kl. 20:12 #1125651Rasmus_W
DeltagareTyvärr är det aldrig en hit att köpa en dräkt utan att ha provat den först. Möjligen med undantag för en 200-kronors från Clas Ohlsson.
- FörfattareInlägg
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.