Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Våtdräkts tillbehör mm. från Tyskland?

  • falsterbo

    Medlem
    9 oktober, 2008 vid 10:21

    @topy 506636 wrote:

    Vill ej ha Mystic mer, hade de varit billigare så ok, men tycker inte de håller så bra för de priserna, sorry. annars är kent en toppen service inriktad kille, har handlat en del av honom.

    Redsnapper? finns det någon internetadress? Annars verkar surfspot.se ha prisvärda grejer.

    har tidigare beställt från U.K. med Jakob.

    Om någon vet någon sida från Tyskland så får ni skriva det….

    Deras websida suger, besök butiken iställte. Han som äger den står själv i shoppen, trevlig prick.

  • lars_m

    Medlem
    9 oktober, 2008 vid 10:30
    Falsterbo;506618 wrote:
    Redsnapper i Malmö, killen säljer våtdräkter handskar mm. Butiken finns på friisgatan nära chokladfabriken

    Jepp, Matthew e skittrevlig o har allt gött i the shop (XCEL, Ripcurl mm.) o har skitbra service med – o han ger oftast en milk&tea när man lär kjenna honom… o iblannt händar det att nån brud råkar prova bikini när man e där :smirk:

    Ontopsport, Kiteboarder.se o Red Snapper e fan 3 bra bjud på buy local…

  • ziik

    Medlem
    9 oktober, 2008 vid 16:53
  • ristarpen

    Medlem
    9 oktober, 2008 vid 20:07

    jag tycket att man ska handla av sin lokala shop men om man får vänta i 3 månader på något som man ska ha skotten vad gör man då??? typ en bladder till en eh ripper som du har……

  • skotten

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 02:50

    yeah this is true man, its tough not being in full control of the EH thing… I do my best with the tools I have in front of me : (

    I wish I could do more for you man.

  • gh0st

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 09:31

    @ristarpen 506889 wrote:

    jag tycket att man ska handla av sin lokala shop men om man får vänta i 3 månader på något som man ska ha skotten vad gör man då??? typ en bladder till en eh ripper som du har……

    Skotten är ju inte den officiella EH importören eller återförsäljaren utan hjälper bara till så gott han kan, så det är ingenting han “ska ha”. Slå en signal till Hugo som har hand om EH (inkl. reservdelar) istället.

  • skejtar_henke

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 11:09

    @Falsterbo 506771 wrote:

    Deras websida suger, besök butiken iställte. Han som äger den står själv i shoppen, trevlig prick.

    Det är väl inge fel på den sidan? Hur tänker du nu?

  • gh0st

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 11:43

    @skejtar_henke 507047 wrote:

    Det är väl inge fel på den sidan? Hur tänker du nu?

    Tror han menar att våtdräkter/tillbehör inte är uppdaterade på sidan.

  • skejtar_henke

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 14:35

    ahhh ok då fattar jag…

  • falsterbo

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 15:32

    @gh0st 507054 wrote:

    Tror han menar att våtdräkter/tillbehör inte är uppdaterade på sidan.

    Dels det, men jag får det intrycket att M har mycket fler produkter som han ej lanserar på sidan eg: våtdräkter, handskar, jackor, fler goa tees mm. Tror bara att sidan ej är mkt updaterad, de allt 🙂 Tycker man ska besöka shoppen å träffa M och kolla in allt han har att ebjuda.

  • molle73

    Medlem
    10 oktober, 2008 vid 16:21

    @Falsterbo 507155 wrote:

    Dels det, men jag får det intrycket att M har mycket fler produkter som han ej lanserar på sidan eg: våtdräkter, handskar, jackor, fler goa tees mm. Tror bara att sidan ej är mkt updaterad, de allt 🙂 Tycker man ska besöka shoppen å träffa M och kolla in allt han har att ebjuda.

    Ring mig ang surf i helgen om du behöver skjuts mannen!
    Hälsningar Mårten

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Våtdräkts tillbehör mm. från Tyskland?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.