Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vattenstart.

  • fesen

    Medlem
    26 november, 2007 vid 21:58

    @Fox 430890 wrote:

    Menar du med bäst AR att det är lika med högt AR el. medel alt. lågt??:confused2:

    Han jiddrar bara. Funkar ibland så på detta bygget. Man får läsa mellan raderna lite om man skall få reda på något vettigt.

  • cortex

    Medlem
    26 november, 2007 vid 22:36

    @Blackadder 430808 wrote:

    Jag som är fysiker kommer istället att tänka på Allmän Relativitetsteori. Denna briljanta teori som Albert Einstein utformade under 20-talet handlar ju som bekant om Universums geometriska struktur, precis som AR-talet beskriver kitens geometri.

    Fast det är ju relativt. Som allt annat.

    Sedan en annan grej; varför ska alltid nötter få idén att fylla kites med just helium? Visst, det är lättare än luft…. men om man vill ha extra lyftkraft så är det i första hand vätgas man ska fylla med eftersom det är ännu lättare. Med vätgas kan det dessutom bli riktigt spektakulära smällar vid en wipeout. Yeah!

    Tack för ordet.

    /Kaj(Tech)

  • debkausf

    Medlem
    27 november, 2007 vid 19:07

    @Fox 430890 wrote:

    Menar du med bäst AR att det är lika med högt AR el. medel alt. lågt??:confused2:

    Sorry fox, jag jiddrade. Jag tror inte man ska snöa in på ar för mycket utan prova runt lite och bedöma själv vad som känns bäst, de funkar för mig ialla fall….

  • mania

    Medlem
    27 november, 2007 vid 19:11
    debkåusf;431044 wrote:
    Sorry fox, jag jiddrade. Jag tror inte man ska snöa in på ar för mycket utan prova runt lite och bedöma själv vad som känns bäst, de funkar för mig ialla fall….

    Gå på AR det funka för mig! jag köpte en naish!

    ey vänta lite nu……..

  • debkausf

    Medlem
    27 november, 2007 vid 19:12

    @Cortex 430907 wrote:

    Fast det är ju relativt. Som allt annat.

    Sedan en annan grej; varför ska alltid nötter få idén att fylla kites med just helium? Visst, det är lättare än luft…. men om man vill ha extra lyftkraft så är det i första hand vätgas man ska fylla med eftersom det är ännu lättare. Med vätgas kan det dessutom bli riktigt spektakulära smällar vid en wipeout. Yeah!

    Tack för ordet.

    /Kaj(Tech)

    Hacka inte för mycket på blackadder, han kan få en dålig dag på jobbet. det vill iallafal inte vi som bor nära ringhals…

  • mania

    Medlem
    27 november, 2007 vid 19:13
    debkåusf;431049 wrote:
    Hacka inte för mycket på blackadder, han kan få en dålig dag på jobbet. det vill iallafal inte vi som bor nära ringhals…

    appropå det!! fruktansvärt vilken makt telefonförsäljare har nu för tiden

  • debkausf

    Medlem
    27 november, 2007 vid 19:20

    @mania 431052 wrote:

    appropå det!! fruktansvärt vilken makt telefonförsäljare har nu för tiden

    Ja!!! o nu e dom över hela steffo o ska sälja överreklamerade arkites!

  • blackadder

    Medlem
    27 november, 2007 vid 19:33

    Jag e tålig…

  • mania

    Medlem
    27 november, 2007 vid 19:34
    Blackadder;431059 wrote:
    Jag e tålig…

    Naish+kundvagn=?

  • sourra

    Medlem
    27 november, 2007 vid 20:28

    = sjukt bra fart längs Första Långgatan på fyllan kl 04 på en tisdagmorgon.

  • blackadder

    Medlem
    27 november, 2007 vid 20:32

    Fan. Jag försökte verkligen komma på nåt roligt här men det gick bara inte. Sourra vann.

  • mania

    Medlem
    27 november, 2007 vid 20:38
    Blackadder;431083 wrote:
    Fan. Jag försökte verkligen komma på nåt roligt här men det gick bara inte. Sourra vann.

    fan vilken kamp! 1-W.O

Sida 8 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vattenstart.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.